Om den 29 och 30 juli - onsdag och torsdag ♥

 
Onsdags:
Igår latades sig både jag och Niclas och matlagningen orkade vi knappast med haha. Nu efter en
veckas tid så har man börjat lessna lite på att stå i köket varje dag och laga mat. Jag känner med min
stackars mamma som behöver stå och laga mat varje dag. Riktigt tråkigt! Tur så gillar Niclas ändå att
laga mat, så plus plus för mig haha. Nej, men han jobbade och jag var så tråkig att jag satt bara inne
hela dagen. Orkade inte riktigt med någonting. Men blev en myskväll sedan till filmen paranoia och sen
åt vi kycklingssallad till middag. Riktigt gott och friskt smakade det också. Riktigt nöjd över maten igår!
 
Torsdag:
Idag jobbade Niclas sista dagen som soppgubbe men det har gått bra dessa dagar tycker han och
jag är glad att han får göra lite ströjobb hit och dit så att han kan känna efter lite grann vad det är han vill
jobba med. Annars har jag haft en helvetisk dag så då Niclas kom hem blev dagen lite bättre. Nej, haft
en jobbig ångest som triggat till och jag har trott att varje gång jag rest mig så skulle jag svimma. Så som
sagt har det varit en helvetisk dag och som om inte det var värst fick jag värsta huvudvärken. Nu känner
jag mig helt utmattad och lite varm faktiskt, hoppas för Guds skull att jag inte håller på att få feber!!
 
Annars jobbar Niclas natt idag så det blir lite mys på kvällen och sedan blir det rester till middag från
igår. Vi gjorde mycket sallad igår, men det gör inget. Super skönt att inte behöva ställa sig och laga något
och det var så gott igår att jag gärna kan äta det idag igen! Förhoppningsvis blir det en bra film till det för
att fjärrkontrollen har gått sönder så att titta på tv i vardagsrummet går inte ann. Synd! Ha en toppen kväll!
 
Kram ♥
#1 - - JoJo:

det är fruktansvärt tråkigt att laga mat varje dag, just därför gör jag det så sällan xD

sv; ja det är kul att testa nya produkter tycker jag och dom var ju helt okej :) jag hade väntat mig sämre resultat faktiskt :P

absolut, jag håller med dig om det! man lär verkligen känna en person bättre genom att läsa svaren på listor/tags :) haha ja, ibland är det svårt att svara på vissa frågor. :P

ååh vad kul! jag vill också åka paddan, tycker det är så himla mysigt! har gjort det två gånger :) sen älskar jag att gå på liseberg med trots att jag inte åker karuseller :P

oj, men vad roligt att du föreslog att ni kan ha en grillkväll med hans vänner på lördag! :D tycker det var ett väldigt bra initiativ av dig tycker jag! ne men förstår då att du inte har lust att dom ska sova kvar om dina föräldrar kommer hem under den natten, men man kan ju ha trevligt ändå utan att sova över :)

haha nej ibland är jag fan smart ;D är inte alltid så dum som jag ser ut att vara xD hahah! åh, låter ju som en smart idé att skaffa en larmknapp på nycklarna :) fast om man behöver ett eluttag så blev ju hela idén genast lite sämre faktiskt :P

hoppas din torsdag är fin :)
kram <3

#2 - - JoJo:

sv; då är ju detta armbandet perfekt för dig eftersom det är i plast :D

#3 - - Emma Engström:

Åhh vilken mysg kväll igår :D

#4 - - Life of Johanna:

Ja vi får hoppas på bra väder :)

#5 - - Erika:

Jag som inte bor hemma längre tycker också det är himla tråkigt att laga mat, likaså min fästman. Men det är sådant man får leva med :P

#6 - - Jasmine:

Sv;
Kyckling!
Allt bra?

#7 - - MartinaOlsson:

Vinn ett paket e-cigaretter från Unicorn Light! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/53235/tavling-vinn-e-cigaretter-fran-unicorn-light/

#8 - - Petra:

Tycker inte hellre om att laga middag men man måste tyvärr göra det

Vilken tur att din kille gillar matlagning

Sv bara ätlig


#9 - - Cajsa Lindahl:

ja, jag håller med! Hatar hur mycket jag har suttit inne denna sommar..NOT OK!

#10 - - Cajsa Lindahl:

inte jag heller...fast jag är ju värsta badkrukan också så jag badar typ aldrig. :P

#11 - - Petra:

Sv ja skönt att det är bättre nu

Aha okej jag förstår

Vilken tur du har

#12 - - Skogsraah ☾:

Min karl jobbar också natt idag :)

#13 - - Liboriu:

Skönt att ha en kille som gillar att laga mat! Min kille lagar all mat, haha:D

#14 - - Netti:

Vad mysigt med en myskväll!

#15 - - Elin:

Jag älskar att laga mat :)

#16 - - natalia:

Låter som att du haft bra dagar :D