Munk nyckelring till vinnaren ♥

 
Jag hade en tävling förra veckan och vinnaren vann denna munk-nyckelring. 
Måste säga att jag blev riktigt nöjd över den och hoppas att Cajsa blir glad hon med
och kommer att få användning av dem på nycklar eller liknande. Hoppas hon blir glad!
 
#1 - - Mizca:

Svar: Det är då man skall sluta spela ... då har man ju fått choklad till väldigt fint pris.. men mycket vill ha mer, man fortsätter gärna :D

#2 - - Cajsa Lindahl:

Visst är jag!? ;-) heheh...xD

hehe jaha okej. :P Nja, jag vet inte. Jag har haft (och har väl fortfarande) en liten cruch på honom men vi har båda massa psykiska bekymmer så det blir ingen bra blandning att vi skulle vara tillsammans, i alla fall inte just nu. Kanske när båda vi är bättre. :P Skulle gärn avilja datea honom för vi har så kul tillsammans annars men inte just nu i alla fall.

ahh ok ja det ska jag göra. :)

#3 - - Mizca:

Svar: Kanske inte är så roligt att stå och sälja lotter dag ut och dag in :D

#4 - - Cajsa Lindahl:

så fin! :D

sv. nää..jag har prövat det där med att hjälpa varandra men det är bara triggande för min ångest. det går inte för mig.

#5 - - Cajsa Lindahl:

hehe ja jag är ju det. ;-)
ja, det går ju framåt. ;-)

#6 - - Boel:

Åh vad fin! Grattis till Cajsa :)

#7 - - Liene Svärd:

Så söt :)
Grattis till henne!

#8 - - Petra:

Väldigt fin nyckelring

Sv ja det är du fint få hoppas jag passar i det

#9 - - Mizca:

Svar: Jag hade tyckt det var kul att jobba på liseberg exempelvis och få ta betalt och snurra på hjulen men hade inte orkat göra det varje dag, så köra karuseller emellanåt hade ju vart awesome.

#10 - - Lillabus:

Tror absolut att vinnaren blr glad :E
Oj, då har ni ett tag på er att fortsätta spara då. Har ni några särskilda planer till årsdagen?

#11 - - Lillabus:

Tack!
Smart idé av din pojkvän måste jag säga. Låter som att det kommer bli en riktigt grym årsdag trots att det är mitt i vintern.

#12 - - Cajsa Lindahl:

Nja, för ögonen behöver man en ögon-primer. Den är mer för att övrigt smink ska hålla bättre.

#13 - - JoJo:

så fin den blev, tror verkligen att cajsa kommer bli nöjd! :D
kram <3

#14 - - linah:

va söt den var:D!