Månadens avslutande - juli månad ♥

 
 
1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Lärorik eftersom att jag lärt mig skriva personligt brev och bo ensam hemma med killen.
- Mysig eftersom att vi har bott ensamma och det har varit en mysig månad.
- Trevlig eftersom att jag har kommit iväg på en roadtrip och lärt känna Denis, Tobias & Nader bättre.
 
2. Vad har varit det bästa på denna månad?
- Roadtripen den 9-13 juli har varit helt underbar. Riktigt mysig och trevlig!
- Jag och Niclas har bott ensamma hemma, med brorsan då, och känt på hur det känns vilket vi har
gjort många gånger innan också, men det har varit väldigt mysigt i alla fall. Alla dagar har varit det!
- Har träffat släkt och umgåtts med dem.
- Mor och dotter dag har jag även fast, även föräldrar och dotter dag. Super mysigt det med!
- Femkampen och Grönalund dagen tillsammans med familjen, underbart!
- Umgåtts med Niclas överhuvudtaget har varit alldeles underbart, som vanligt ♥
 
 
3. Vad har varit det sämsta på denna månad?
- Regnet och vädret. Hade gärna velat haft lite mer sol då det ändå är sommar, inte höst.
- Hade gärna velat att Niclas skulle varit ledig lite mer eller inte jobba sig trött varje dag så
att vi kunnat göra något roligt under dagarna. Suttit hemma och degat och det har varit tråkigt.
 
4. Bästa köpet denna månad?
- Dessa lösa byxor med ormskinnstyg. Riktigt sköna och mysiga för endast 50kr.
- Baby lips dr. Rescue too cool, även fast coral crave inte är slut och jag inte testat den nya ännu.
 
5. Sämsta köpet denna månad?
- Inget. Jag är riktigt nöjd över köpen jag gjort denna månad.
 
6. Vad är det bästa du fått denna månad?
- Kjol från H&M utav mamma, jag älskar den.
- Fimolera boxarna som jag fick av mina föräldrar från IKEA. Förvaringslådan alltså.
- Min teddy-bear som heter Vännie som min älskade kille vann åt mig på tivolit i Vännes.
 
 
 
7. Vad är det bästa du gett bort denna månad?
- Jag är nöjd över ugglenyckel ringen jag gav min mormor i födelsedagspresent.
- Jag är nöjd över alla ljus (rosa temat) som Josefine fick i födelsedagspresent.
- Jag är nöjd över munknyckelringen jag gav bort till Cajsa eftersom att hon vann på min tävling.
- Jag är nöjd över vättarna jag gjorde och gav bort till min pappas mormor Solveig i födelsedagspresent.
 
8. Vad vill du göra denna månad som du inte gjorde förra månad?
- Söka jobb. Det är på tiden nu!
 
9. Vilken eller vilka böcker har du läst denna månad?
- Kaffe med rån. Endast två kapitel kvar sedan blir det bokressention på det.
 
10. Vilka biobesök har du varit på denna månad?
- Jag och Niclas var och såg på Ted 2 på biopremiären den 15 juli.
 
11. Bästa outfiten denna månad?
 
12. Hur ser designen ut för denna månad?
 
 
 ♥
#1 - - Netti:

Det låter som du har haft en bra månad och vilken söt nyckelring med kakan! :-D

#2 - - Lillabus:

Låter verkligen som en riktigt bra månad och vilken rolig grej att göra i slutet av varje månad.
Har också läst kaffe med rån tidigare, ska bli kul att läsa vad du tycker om den.

#3 - - Vanessa andersson:

vilken rolig lista att utvardera sin månad med :)

#4 - - Lydia Elstig:

Vad rolig lista!

#5 - - miche - 17 åring med CP-skada och hydrocephalus:

Får jag kopiera den listan ? :)
Givetvis blir du länkad.

#6 - - N:

Låter som en bra månad!

#7 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Kul att läsa :)

#8 - - Ida Lindborg ♡:

låter som en bra månad! :D

#9 - - JoJo:

kul att läsa! :D

sv; ja visst är den fin? :) du får besöka åhléns och köpa en egen :)

hehe ja, eller så kan du ju fråga vad hon tar för att göra ett sånt armband till dig? :)
kram <3

#10 - - JoJo:

sv; ja det var kul att jag fick bättre resultat än jag väntat mig och får se om det blir ännu bättre resultat om jag har i produkterna längre nästa gång jag använder dom :)

jag har inte åkt paddan på nåt år. jag och min bästa vän tänkte göra det båda gångerna vi var ner förra sommaren men det hanns inte med :( får hoppas att vi hinner det nästa gång vi besöker götet :) kul att även niclas mamma ville åka den :) jag skulle jättegärna vilja åka, men vill inte riskera att bli dålig och spy eller må illa. så jag åker parisehjulet, trots att jag är höjdrädd xD första varvet är alltid värst, är typ livrädd då! hahaha! xD

trist att det inte blir någon grillfest på lördag, men jag hoppas att det blir av någon annan gång istället :)

haha ja men precis! jag har alltid mina nycklar i väskan, på så vis så vet jag vart jag har dom :)

hoppas du har en fin fredag! :) händer det nåt kul?
kram <3

#11 - - MADDISENJ.SE:

Kul med en sammanfattning!

#12 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Roligt inlägg!! :)

#13 - - Elin:

Kul lista :)

#14 - - Boel:

Roligt att läsa :D

#15 - - Erika:

Härligt att göra ett sådant här inlägg om månaden .)

sv. Du menar med maten? Vi kommer överens om veckans middagar tillsammans, oftast blir det jag som hamnar i köket och får laga maten också då han är mycket träning osv. på kvällen :)

#16 - - Emma Engström:

Vilken rolig och mycket positiv lista! :D

#17 - - Petra:

Verka som du har haft en bra månad

Sv jag vet inte riktigt kanske kommer nån tävling senare i månaden får ser hur det blir.



Ja det var ett populärt intressen med armband tävlingen så får se om det blir en tävling igen ska tänka på saken

#18 - - Mia Forsberg:

Ja det var mycket inplanerat igår men dagen blev inte som tänkt.. Istället för gymmet så fick jag ringa polisen och massa andra samtal.. Vill inte gå in mer på det såhär på kommentarerna, men så småningom kommer jag nog nämna något om det på bloggen då det påverkar mitt liv och mitt mående.. :/

Skoj att läsa din juli-lista, särskilt eftersom jag inte haft tillgång till bloggen under hela månaden så jag har ju missat allt som hänt mina läsare. Ser att du skrivit att du varit på roadtrip, vart var du då? :) Å vad msigt att du har bott ensam med killen, kul att testa på hur det känns :)

#19 - - Denise:

Låter som en riktig kanonmånad! :)