31 juli - fredag ♥

 
Då är det sista dagen på juli månad och jag måste få säga att tiden har gått väldigt fort iår. Det sägs att
tiden går fort då man har roligt och det kan jag väl inte annat än att hålla med. Men idag har det varit en extra
trevlig dag. Niclas ledig under dagen, jippi! Var jätte skönt då han kom hem i morse och sov en stund med
mig och sedan fick jag se honom sova ett antal timmar, super mysigt. Älskar att se honom sova. Ser så
lugnt och mysigt ut! Medan han sov tittade jag på what's your number, beastly och the host. Riktigt bra
filmer! Sedan har vi bara tagit det lugnt idag, handlade och lagade tacos. Fick även Niclas att se på tecknat
med mig, den nya filmen home. Den var riktigt bra och både jag och Niclas fick oss många skratt minuter.
Delvis för att Niclas tyckte att huvudpersonen påminde väldigt mycket om mig.. Haha på den du, Niclas! ♥
 
Kvällen avslutas med film och choklad och lite fläderblomscider, men ingen Niclas. Men han kommer
imorgon bitti då han har slutat arbeta. Tungt att arbeta natt. Hoppas er dag har varit lika bra som min.
 
Kram ♥
#1 - - N:

Fin bild!

#2 - - Cajsa Lindahl:

Hehe ok...jag åker till stranden för att umgås och sola typ. Aldrig bada. Fast gillar inte riktigt stranden. Frö mycket folk.

#3 - - Mia Forsberg:

Ja självklart kommer jag fortsätta med månadslistan, tycker det är jättekul att summera varje månad :D

Nej det är inte så kul det som hänt tyvärr.. Dock är det inte riktigt polisgrejen som påverkar mig utan mer det gärningsmannen har gjort, om han kmr igen osv..

Oj vad kul att ni var upp till Umeå, där har jag bott i över 3½ år! :D Hur kommer det sig att ni valde Umeå? Det är en himla fin och bra stad tycker jag, är lite småsugen att flytta tillbaka dit faktiskt :)

Låter som att du hade en bra fredagkväll med film och choklad, det är aldrig fel!

#4 - - natalia:

Så härlig avslutning på dagen :D

#5 - - Cajsa Lindahl:

Det är superpraltiskt att ha till första barnet så att man inte behöver stå för alla kostnader av kläder och annat själv. Det blir väldigt dyrt. :P

#6 - - Elin:

Fint!

#7 - - Jasmine:

sv;
jodå!
görs? =)

#8 - - Petra:

Sv härligt att höra jo då min månad har varit helt okej

M.m så kan det vara

#9 - - miche - 17 åring med CP-skada och hydrocephalus:

Håller med dig om att tiden gått fort. :)

#10 - - Petra:

kul med egen designad kalender skulle också vilja ha en sådan.

sv ja det har du faktiskt rätt i kommer förstås logga när jag har lust och tid helt enkelt typ på kvällarna då jag är ledig eller helgerna

#11 - - Petra:

sv aha okej jag förstår kul med sån kalender

ja

#12 - - Petra:

sv aha okej

nja inte så mycket ska snart sätta igång med städningen vad ska du själv göra idag?

#13 - - JoJo:

sv; hehe ja men precis :)

ja men vad roligt, då kanske du kommer iväg till åhléns snart då :)

jag tror att petra bara skulle bli glad om du frågade om hon ville göra ett armband till dig. tror verkligen att det skulle uppskattas! :)
kram <3