Månadens avslutande - januari månaden ♥

 
1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Underbar, mysig och inspirerande!
 
2. Vad har varit det bästa på denna månad?
- Att jag klarade uppkörningen!
- Att jag fått åka ambulans och testat på att vara vårdare!
- Fått umgås och sådant med världens finaste kille!
 
3. Vad har varit det sämsta denna månad?
- Det är väl att jag inte klarade teori provet :/
 
4. Bästa köpet denna månad?
- Det måste vara ljusen samt tvålarna från RUSTA och min orange mickro sladd
samt orange hörlurar, se grejerna nedan!
 
5. Sämsta köpet denna månad?
- Det är nog mascaran jag köpte. Brukar faktiskt inte titta på penseln då jag köper, utan jag köper
bara. Den var hur jäkla böjd som helst och lite jobbigt att sminka sig med. Men jag orkar faktiskt
inte slösa 150kr på en ny, så denna får räka dem här tre månaderna ut och sedan ska jag börja
titta på penslarna innan jag köper dem! Man kanske inte ser jätte tydligt, men den är väldigt sne...
 
6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
- Jag ska baka och äta semla!
- Jag ska ta körkortet, vilket menas att jag nu ska klara teorin!
 
7. Vilken eller vilka böcker har du läst denna månad?
- Jag har läst ''djävulen hjälpte mig'' och nu läser jag ''kråkflickan.''
 
8. Vilka filmer eller serier har du sett denna månad?
- Oj, det är ju alla serier på sexan inklusiv the originals, the vampire diaries,
supernatural, how i met your mother och lite andra som the mentalist awkward.
Filmer är väl: left behind, lite av big hero 6, the hobbit, med mera.
 
9. Bästa outfiten denna månad?
- Oj det vet jag nog inte heller... Men en där jag har fotograferat mig själv på är denna:
 
10. Lägg upp de bästa bilderna du tagit denna måndag!
 
Kram 
 
#1 - - felicia - tv/serier:

kul med en månads lista :)

#2 - - Mia:

Vad kul med en sån här lista! :) Sån kanske man skulle börja göra i slutet av varje månad. Jag snor den om det är OK så kanske jag gör den nångång. :) Jag längtar också efter februari och få äta semla, haha! ;D

Ja min dag är bra än så länge, har hunnit med gymmet, äta frukost, förbereda till middagen och städat lägenheten :) Så nu kan jag ta det lugnt resten av dagen. Åh vad kul med kalas idag igen! :) Det saknar jag när jag bor här i Borås, jag kan ju aldrig vara med på släktens kalas eftersom de bor 150 mil bort och jag ser dem bara under sommaren och jul.

#3 - - G I N A ~:

kul inlägg :)

#4 - - Ida:

Härlig lista!

#5 - - MADDISENJ.SE:

Kul läsning :) Tack fina du, älskar verkligen pälsen :D Hoppas du får en fin lördag nu!

#6 - - Karin:

Borsten ska ju vara så :) Jag tyckte den var dålig att använda ensam, men när jag kombinerade den med en annan var den fantastiskt bra!

Sv; Jo precis! Eftersom hon går så försiktigt ska det inte få lov att hända. Mamma hade dessutom en väninnsa som var där några veckor efter och då var det en liten kille som hade ramlat och slagit sig.
Dom borde verkligen, verkligen se efter det där och lösa halkan!

#7 - - J:

sv;
okej =)
görs?

#8 - - Mia:

Då ska jag ta och göra det :D

Ja det är lite synd att jag missar alla kalas. Jag bor i Borås för att jag fick jobb här, och har alltid sagt att jag vill flytta söderut när jag är klar med universitetet. Så när jag fick min socionomexamen i januari 2014 så fick jag jobb här nere :) Mamma och släkten bor i Haparanda, i norrbotten, 150 mil härifrån ;p

#9 - - Boel:

Roligt inlägg :D

Sv: Ja det är inte så kul ^^

#10 - - natalia:

Vilken roligt lista :D

#11 - - Elin:

Vad roligt med en sådan här lista! :)

#12 - - Anonym:

Absolut :)

#13 - - Flisan:

sv: då ska jag hålla tummarna för dig, men du har alltså klarat uppkörningen? :)

#14 - - Anonym:

Det var riktgt gott och enkelt att göra då det var bra

#15 - - Mia:

hehe ja då kan du prova göra dessa chips nästa gång :) Haha jag brukar vara likadan, blir alltid sugen på något när man inte har det hemma :P

Jo jag saknar dem såklart och ibland önskar jag att jag flyttade tillbaka dit upp så jag är närmare dem :) Men samtidigt så trivs jag här i södra sverige, finns mer att göra här, bättre väderklimat, närmare till andra städer osv, och så trivs jag jättebra på jobbet med kollegorna :)

#16 - - Mia:

Nej det är nog Våra värsta år som du tänker på, jag brukar inte se den serien men tror personen där heter Al :) I Våra bästa år handlar det om familjerna Horton, Brady, Dimera osv :)

Vad gör du och din kille ikväll? :)

#17 - - Karin:

Sv: Haha oj, var nog lite otydlig ^^ Jag menade borsten på mascaran :)

Hahaha, eller hur! I övrigt var hotellet skitbra oh mysigt men halkskydd vore en investering kan man tycka!

#18 - - Anonym:

Japp vad händer ikväll?

#19 - - JoJo:

vilken rolig lista! härligt att du har fått tag på så många tvålar från gunry nu! :D

sv; hihi vad bra! ;D

jag förstår verkligen att du tycker att det är tråkigt att du inte klarade teorin nu heller. men du ska se att det blir tredje gången gillt! :D

haha nyttigt och nyttigt. xD var mest onyttigheter som fick följa med hem från mässan ;D

åh, jag hatar när man går ute nu och det skvätter upp massa på byxorna, speciellt när dom är nytvättade också. usch! ge oss sommar tack!! ;D
men vad roligt att din bror följde med dig då din kille jobbade. hade ni det trevligt när ni firade din kusin? :)

okej. ^^ haha jag är egentligen inte heller så duktig på vad som ligger upp och vad som ligger ner xD

hoppas att du har en fin helg tjejen! :D
kram <3

#20 - - Aschmanda:

låter bra :)

#21 - - Boel:

Himla fina bilder :)

Sv: Gör det :D

#22 - - Denise:

Vad roligt med ett sånt här månadsavslut! :D

#23 - - malin:

Måste också bunkra upp med tvålarna från rusta, doftar så gott.

#24 - - jossan:

Den där mascaran har faktiskt jag! Jag tyckte också att den var jättekonstig i början när jag precis hade köpt den, att den var jätteböjd mot den jag hade innan. Men nu tycker jag faktiskt att den funkar bättre, för att jag är van vid den! :D