31 januari - lördag!

 
Jag ångrar mig. Bästa outfiten denna månad, som jag nu kan ha färskt i mitt minne, är nog detta!
Lånad tröja utav min kusin, som egentligen är 13 år! Häftigt att jag kan låna utav henne :')
 
Idag vaknade jag upp till en bra, fin morgon. Bättre än vad jag hade tänkt. Jag trodde ju att jag
skulle få sova själv då Niclas egentligen skulle arbeta, men han var ledig och sov då hos mig.
Han kom vid halv elva igår och tillsammans tittade vi på filmen the interwjue som både var bra
och rolig! En riktigt mysig kväll fick vi, men han jobbade idag istället tyvärr.
 
Men annars åkte jag och Niclas och handlade lunch idag. 5 subway mackor haha! Ja, jag tyckte
att det var roligt och tjejen vi handlade hos var jätte rar och tog det bra haha! Men annars vid
15.00 åkte vi hem till Niclas moster och firade henne. Det var trevligt, men man får lite abstinens
utav att enbart sitta stilla hela tiden. Men det gick bra och det var trevligt. Hade på mig detta
som är på bilden, like it! 
 
Vid åtta var vi återigen hemma och nyss har Niclas dragit till arbetet så nu sitter jag bara och
väntar på att hans mamma ska komma hem ifrån sin syster. Hoppas på att det blir en bra och
trevlig kväll. Funderar på att se alla mina favorit serier: the vampire diaries, the originals &
supernatural samt att jag ska nog titta på how i met your mother också. 
 
Hoppas er kväll fortsätter att vara bra!
 
Kram!
#1 - - shazi:

fina skor

#2 - - Anonym:

Skönt med en lugn kväll. Jag har ikväll städat, haft mamma på besök hon har hjälp mig dela upp medicinen och gjort fotvård. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt äta lite godis och kolla på mammas pojkar

#3 - - Anonym:

Japp tycker oxå den filmen är lite konstig tycker den är fånig. Låter som en bra kväll du har :)

#4 - - Malin Lindgren:

Fina kläder! :)
Låter som en riktigt bra dag♥

#5 - - N:

Snyggt!

#6 - - natalia:

Jag har flyttat! (förlåt om du redan fått denna kommentaren)

Jag försöker nu att kontakta mina läsare om att jag har en ny blogg: http://nouw.com/nataliatrojan

Hoppas du fortsätter följa och kommentera där!

Kram!

#7 - - Mia:

ah okej, mysig kväll :)

Snygg outfit! och vad gott med subway-mackor :) Vad hade ni för fyllning? Jag gillar chicken teriyaki och rostbiff :)

#8 - - Elin:

Snyggt!

#9 - - Anonym:

Tittade bara en halvtimme på filmen sen gick jag och la mig

#10 - - Petra:

aha okej ja den filmen är bra

#11 - - natalia:

Så himla snygg!

#12 - - Mia:

haha okej :D Själv älskar jag att träna, tycker det är jättekul på gymmet :D

Ja chicken teriyaki är den bästa på subway, mums! :D Hihi hur kommer det sig att ni köpte så många föresten? Var det till andra också eller åt ni 5 st själva? :)

#13 - - Petra:

japp hur mår du idag?

#14 - - Ida:

Så snyggt!

#15 - - linah:

vilken snygg tröja!:D