30 januari - fredag ♥

Hallå där!
 
Idag har det varit en speciell dag. Morgonen började lite halv taskigt då min dator skärm pajade.
Sitter dock vid den nu, men det är såhär konstigt på skärmen och bortom det konstiga kan jag
inte se vad som finns bakom, jag får endast ana. Men datorn funkar tills på måndag, sedan så
kommer jag att lämna in datorn på lagning och förhoppningsvis så kommer jag att kunna få tillbaka
datorn så snabbt som möjligt!
 
Annars idag i skolan gick dagen bra och snabbt. I en timma och 10 minuter satt jag och en klass
kamrat och gjorde en text om glukos till redovisningen som var på en timme efter lunchen. Lektionen
var för en gångs skull lärorik och lite halvt rolig, eller hur man nu ska påstå att den var!
 
Sedan drog jag hem till Niclas pappa, umgicks med Niclas och tittade på left behind med honom,
och filmen var så jäkla tråkig! Byggde nog upp till tvåan, men ja, som sagt, var filmen väldigt dålig!
Men det var mysigt att kunna ligga och ta det lugnt och bara mysa för att jag sedan skulle bli hämtad
utav min pappa.
 
Då pappa väl hade hämtat mig, pussade jag Niclas hejdå och åkte hem och fixade mig inför släkt
kalaset som var idag. Min kusin fyller 13 år imorgon, men föräldrarna valde att hon skulle firas idag!
Men Niclas skulle ju jobba så han kunde inte hänga med tyvärr, men kvällen blev bra och slutar bra.
 
För Niclas ringde nyss och sa att han inte alls jobbar och åker direkt hem till mig och är påväg nu.
Eller tja, han är strax framme rättare sagt och jag ska strax gå och koka kaffe åt stumpen!
 
Hoppas att er dag har varit bra och hoppas att er kväll kommer fortsätta lika bra som min kväll gör!
 
Kram 
 
 
 
 
 
#1 - - Mia:

Vad kul med släktkalas! :) Alltid roligt med kalas och få massa gott fika och umgås. Vad fin du var! :)

Ja usch det är inte kul med slask.. Men inatt har det varit kallare ute så det som varit slask har frysit så det var skönt att slippa allt plaskande ;p

Har du några planer för idag? :)

#2 - - Boel:

Mysiga bilder :)

Sv: Ja, om en börjar 14 så slutar en 20.15 haha ;)

#3 - - Flisan:

sv: ja super svårt äre jag fick skriva några ggr tills jag blev godkänd hehe

#4 - - Anonym:

Det ska jag göra