Månadens avslutande - februari månaden ♥

 
 
1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Framsteg, rolig och mysig!
 
2. Vad har varit det bästa på denna månad?
 - Jag tog körkortet den 5, börjat träna under denna vecka och förra lördagen,
haft sportlov i en hel vecka, fått mitt första A i betyg! Fått umgås tillsammans
med killen min, som är dagens höjdpunkt och det enda jag vill göra hehe!
 
3. Vad har varit det sämsta denna månad?
- Måste säga alla dagar då det varit kallt, grått och mulet och hemska skoldagar!
 
4. Bästa köpet denna månad?
 - Ja, jeansen jag köpte igår behövdes ju, så det är ett bra köp känner jag.
Och dessa tröjor i olika färger: svart, rosa och leopardmönstrad typ.
Även stolsdynan till då jag kör, den gillade jag också mycket!
 
 
 
 
5. Sämsta köpet denna månad?
- Får väl bli lunchen jag måste få i mig för att skolan inte bjuder på god mat. Det är där alla mina
pengar har hamnat och att jag ibland behövt köpa någon godispåse för att hålla min energi uppe.
 
6. Vad är det bästa du har fått denna månad?
- Oj, det är ganska många saker. Jag gillade Thomas Sabo berlocken jag fick utav mina föräldrar,
koppen jag fick utav killens syster och sedan alla hjärtans dag presenter utav killen min! Även
det jag fick utav mamma på alla hjärtans dag gillar jag också! Uggla utav mamma och pappa också!

 
7. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
- Jag vill kanske köra lite mer än vad jag brukar ta och göra nu. Mer vet jag inte!
 
8. Vilken eller vilka böcker har du läst denna månad?
- Jag har bara läst ''kråkflickan'' än så länge, samma som i januari.
 
9. Vilka biobesök har du varit på denna månad?
- Jag och Niclas har varit och tittat på Jupiter Ascending. 
 
10. Bästa outfiten denna månad?
 
11. Lägg upp de bästa bilderna du tagit denna månad
 
 
 
#1 - - natalia:

Så himla roligt lista:D

#2 - - Boel:

Härlig månad det låter som :)

Sv: ja, verkligen :D

#3 - - Mia Forsberg:

Ja jag tyckte det var roligt med den listan så den kommer jag fortsätta med, om jag kommer ihåg ;)

hehe okej :D Haninge har jag åkt förbi med tåg när jag förut åkte från Umeå till Växjö med tåg :p

Har du haft en bra lördag än så länge? :)

#4 - - Sara Ekman:

Kul lista :)

#5 - - Ellen:

Men vad roligt med en månadslista, har inte sett en sådan förut. Inte på det här sättet i alla fall :)

#6 - - Fanny:

Vilka fina rosbilder :) Kul lista förövrigt :D

#7 - - Jessy:

Låter ju som att din månad var kanon iallfall! :D SV: Tack, detsamma du! :) Det har varit olika från varje gång till mig men öm typ två-tre dagar efter och sen så kliar det ett bra tag efteråt men så ja :D alla läker ju olika fort osv och så vart det är beror ju också på, så det är olika! :)

#8 - - Amanda:

grattis till körkortet :D
och snygg tröja, har en likadan fast rosa :)

ugglorna va sjukt söta :D

#9 - - Jessy:

SV; Härligt! :D Jodå, min månad har varit bra faktiskt den med, som du säger den gick snabbt! Och det är skönt det, så våren kommer snabbare haha. :D Nej men usch då, var det så illa alltså? Men tur att det hjälpte med tabletterna då! Jag brukar bara smörja med salva då det kliar som mest, det hjälper för mig iallafall. :)

#10 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Vilken härlig summering ^^