27 februari - fredag ♥

Hallå där!
 
Idag har det blivit en bra fredag trotts allt. Minns att jag skrev i förra inlägget att jag inte visste
om jag tyckte om denna fredag var så bra som alla tycker hehe. För det första är det tre dagar
kvar på ledigheten (ska vara glad för att jag fått i alla fall) och sedan har vädret inte varit den
bästa. Mitt humör sjunker lätt då det är grått och mulet ute. Usch, inte alls kul.
 
Men jag och killen tog oss iväg med bilen, självklart var det jag som körde, till shoppingcenter.
Vill ni veta det roliga? Jag failade ut helt haha. Jag följde min fil precis som jag ska ta och
göra och strax innan hellinjen kom så inser jag att jag inte åker rakt fram utan måste svänga
ut på en 110 väg haha. Var inte det jag ville, så fick åka på en 110 väg idag för första gången
själv, haha läskigt! Det gick bra och vi tog oss lätt tillbaka och fick en ännu längre resa haha!
 
I shoppingcentret hittade jag ett par jeans, faktiskt två, som jag blev extra förälskad i!
Köpte ett par svarta och försökte hitta en fin blus till den med tanke på att jag ska ut imorgon
kanske, men tyvärr fanns det ingen som riktigt fall mig i smaken. Men gick iväg till kicks &
handlade hårspray, nail remover och sminkbortagning, även fick jag med mig ett fem par
strumpor till killen min! 
 
Sedan gick vi hem och degade innan mamma och pappa kom hem och nu är han påväg
till jobbet och jag ska faktiskt ställa mig och baka chokladbollar. Mums! 
 
Ha en bra kväll allesammans! 
 
(Haha här var Niclas i farten, som ni ser, haha!)
Byxorna för endast 150kr! Billigt och bra, love it! 
#1 - - sara:

Kul med nytt! :)

#2 - - Linn Strömberg:

Tänkte precis samma sak när jag vaknade upp i morse, att ledigheten snart är slut och då blev jag inte alls lika glad över att det var fredag :'D

#3 - - natalia:

Älskar att hitta billigt ;D

#4 - - Nathalie Tegelstam:

- hm.. det vet jag faktiskt inte hur man gör :O

#5 - - Amanda:

vad kul att hitta lite saker :)

sv: jag kan inte minnas att jag hade samma tålamod i skolan :P

#6 - - Amanda:

sv: haha :P Jag älskade att sy, men brodera va pest o pina i skolan :P

#7 - - Amanda:

sv: du har nog en poäng där ja :)

#8 - - NICOLE:

Så roligt med lite nya saker :D

SV ja det gör så mycket när man hittar en lucka och kan ses :) Behöver inte vara märkvärdigt, utan som nu en fika bara :)
Det låter klokt, då känns det ju bättre om man gjort vad man kunnat och jobbat undan lite =)

Nej men jag behövdes inte på jobbet och då blev det ju som att jag hade lov, fast jag var uppskriven och "redo" ifall det behövdes :)

#9 - - VERONICA - fashion blog:

Alltid kul med lite nytt! :) Vad härligt tjejen! Kramar på dig.

#10 - - Elin:

Otroligt bra pris för byxorna :D

#11 - - natalia:

Önskar dig en fin lördag <3

#12 - - Mia Forsberg:

ja det var supersmarrigt kan jag lova! :)

Kul att du hittade lite på shoppingcentret, vilket var det? :) Jag vet att jag har varit på ett shoppingcenter i vällingby och även i täby tror jag. Sen har jag varit på globen köpcenter :) Jag ska ut och shoppa idag, får se vad jag kommer hem med. Sminkborttagningsmedel måste jag köpa i alla fall :P

Mums med chokladbollar, det är såå gott!

#13 - - Anonym:

Sv: vad bra :D
Kul med nytt :)

Några planer idag? :)

#14 - - Jessy:

Älskar att gå på lager :D SV; Gud va nice. :D Ja det beror på, kanske åtta timmar sammanlagt? Med tanke på att min katt på armen tog 4 och en halv timme men då så skuggade jag ju mycket med färg så, och ugglan ska jag inte ha i färg men det kommer bli jävligt mycket att skugga svart haha!

#15 - - Ida:

Snygga byxor!

#16 - - NICOLE:

SV Jaa förstår det, men du har säkert något fint som du kan ha på dig :) Hoppas ni får det roligt :)

#17 - - Amanda:

sv: Ja :)

#18 - - Elin karlsson:

Vilket bra pris för ett par byxor!! :)

#19 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Vad synd att ingen av blusarna föll dig i smaken!:/

#20 - - sara:

Hoppas att du har en bra lördag! :)