14 februari - lördag ♥

Hejsan allihopa!
 
Idag har det varit en trevlig och underbar alla hjärtans dag för mig och killen min!
Började med att vi båda vaknade relativt tidigt, innan tio och åt frukost tillsammans och
böt ''presenter'' eller vad man ska kalla det. Och det jag fick utav killen var detta:
 
 
Titta vilket arbete han lagt ned, väldigt glad och stolt flickvän här! Han klippte ut denna uggla och
ritade till trädet och den ska sättas upp på vår vägg! Sedan gjorde han en hjärtformad form utav papper
och sedan köpte han mörk, vit och mjölk choklad och gjorde denna fina kaka. Hur underbart god som
helst! Inte ätit upp hela kakan ännu, men så mycket jag ätit utav den så var den hur god som helst!
 
Och detta fick Niclas utav mig: 
 
 
Två trisslotter, choklad och sedan 34 piller där det står betydelsefulla och fina saker inuti dem. Så dem
är självklart inte ätbara. Gav 56 styckna av dessa till min bror i julas, sparade lite till ett tillfälle då jag 
kunde göra likadant och ge det till pojkvännen. Och alla hjärtans dag var en utmärkt dag att ge detta!
 
Efter lunchen drog vi till heron city där vi tittade på jupiter ascending som jag kommer att skriva en
recension om imorgon eller så. Men kan säga nu att jag tyckte om filmen väldigt mycket!
Sedan efter filmen drog vi hem och har ätit hemmalagade hamburgare med hela familjen. Trevligt!
Sedan blev det att titta på melodifestivalen lite grannare och nu ska jag och killen titta på horrible
bosses 2 som jag hoppas är bra! 
 
Ha en trevlig kväll allesammans, kram 
#1 - - natalia:

Åh låter som en underbar dag :D

#2 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Jag gillade verkligen bilden han gjorde xD Va smart att klippa ut en bild och fortsätta själv med den xD Kreativt haha ^^

#3 - - Anonym:

Låter som du har haft en bra lördag :) är hemma hos familjen och ska snart åka hem till mitt sj?

#4 - - Anonym:

Vad härligt att höra

Jodå jag har haft det bra hemma förutom att jag har mått sådär har mens så mår pytton första dagen

Okej mysigt med film

#5 - - Anonym:

Okej hatar dom 2 första dagarna då jag har en sån mensvärk.
Ja det gör det verkligen håller med dig

Okej ni får se färdigt filmen när ni inte är trötta hihi

#6 - - Mia:

Låter som att du hade en bra alla <3 dag :) Var ligger Heron city? Jag har hört mycket om det i sthlm, att det ska tydligen vara bra och stort, men vet inte var i sthlm det är :)

Jag äter ingen semla på fettisdag för att jag är iväg på möte just då när vår eftermiddagsrast är på jobbet, och då skulle vi ha möjlighet att köpa semla i vårt café men eftersom jag inte är där just då så blir det inte.. :P

hehe jasså du gillar inte popcorn? :o Vad äter du på bion då? :)

#7 - - Petra:

okej skönt med en kort vecka. jag har mycket denna veckan som kommer jobbet,tvätta,handla och sjukhusbesök usch

okej vad bra

#8 - - Petra:

tänkte på om du hade haft kort vecka nu men tog visst fel

#9 - - Petra:

tänkte om du hade en kort skolvecka

#10 - - Petra:

aha okej då förstår jag hoppas du mår bättre i veckan som kommer

#11 - - J:

sv:
najs=)
görs?

#12 - - Mia:

Skönt att du redan börjat tvätta, då blir du klar snabbare ;) Jag kan inte börja förrän kl 11.00 eftersom jag tvättar i den gemensamma tvättstugan och då måste man ju boka tid, så är det mellan olika tider, som det "passet" jag har är 11-14.

Ah okej :) Nja jag vet inte var Kungens kurva ligger, är sämst på stockholm :D Men vet att IKEA finns där iaf ;P hehe okej vad skojigt, jo jag har också hört att det är ett stort center med massa skoj :)

haaha okej :D Ja fy det är väl enda nackdelen med popcorn att det kan fastna mellan tänderna och "skava" och så får man inte bort det när man sitter där på bion, så jobbigt! :P

#13 - - shazi:

hjärtat såg riktigt gott ut

#14 - - Anonym:

Varsågod :)

#15 - - Sara:

Super härligt! :D

#16 - - bella:

gott! :D

#17 - - linah:

åh så mys<3

#18 - - Denise:

Vilka fina presenter du fick! Så kul att få något som man märker att den andra har lagt ned tid på :)

#19 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vad gulligt han hade gjort för dig:) Jättesöt.

Jo då, vi blev på bättre humör på förmiddagen sedan så det blev en fin dag trots allt:)

#20 - - hanna:

gulligt! :)