Månadens avslutande - december månad 💕

 
1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Julafton, jobb och trevligt sällskap.
 
2. Vad har varit det bästa på denna månad?
- Jag började jobba på äldreboendet som jag har jobbat på sedan 8 december.
- Firat julafton & juldagen tillsammans med min fina släkt.
- Snön har kommit så att nu känner jag mig mycket piggare om dagarna!
- Gått vinterpromenad idag tillsammans med mina föräldrar och killen!
- Jag och killen firade 2 år tillsammans den 7 december! 💕
 
3. Vad har varit det sämsta denna månad?
- Att jag inte fick vikariatet på 100% som det var bestämt då jag anställdes på det nya jobbet.
 
4. Bästa köpet denna månad?
- Alla julklappar till allihopa!
- Två års presenten till älskade Niclas.
- TBS produkten - Frosted plum.
- Kofta + kjol ifrån H&M.
- Almanacka för 2016 från smartphoto.
- Väggkalender för 2016 + mugg från vistaprint.
 
5. Sämsta köpet denna månad?
- Som vanligt, jag har nog inte köpt något riktigt onödigt denna månad.
 
6. Vad är det bästa du fått denna månad?
- Alla julklapparna från familjen och släkten och vännen.
- Stövlarna av mamma som jag ska ha då jag duschar de boende på jobbet.
 
 
7. Vad är det bästa du gett bort till någon denna månad?
- Återigen alla julklappar samt födelsedagspresent till Max.
- Två års presenten till Niclas.
 
8. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
- Jag vill jobba mer och helst vardagar och inte enbart helger. Och sedan ska jag ligga på lite
så att jag får vikariat åtminstone till februari och lösenord till vissa saker som behövs till jobbet.
 
9. Vilken eller vilka böcker har du läst denna månad?
- Spökstaden och hungerselden.
 
10. Vilka biobesök har du varit på denna månad?
-- Sätt på Star Wars - force awaken med mamma, pappa och Niclas. Så grymt bra!!
- Sedan såg jag, killen och hans pappa på ''en man som heter Ove'' i måndags.
 
11. Bästa outfiten denna månad?
 
12. Hur ser designen ut för denna månad?
 
 Och härmed önskar jag er alla en bra nyårsafton och hoppas att ni får en bra start på nya året!
 
💕
#1 - - Emelie Andersson :

Så fina ni är och vilken fin bild på dig i den röda tröjan :)

Sv: det låter inte helt fel och hoppas att du får ett fint avslut på detta år :)
Jag spendera större delen av året på jobbet men kommer hem efter 22 ikväll och då är det lite gäster hos oss samt min pojkvän :)
Gott nytt år på dig! <3

#2 - - MADDISENJ.SE:

Gott nytt år fina du!

#3 - - annelie:

det är trevligt med listor :D

#4 - - Petra:

Väldig bra lista du har gjort

Sv ja men nu är jag hemma på landet och kan låna deras wi-fi cilken tur jag har

Tack så mycket fina su <3

Härligt att höra jodå det fick jag med göra

#5 - - Amanda Forsman:

Gott nytt år :D

#6 - - N A T H A L I E :

Gott nytt år fina du! :) kram

#7 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Så fin du var i den där röda tröjan! :)

#8 - - cassandra gigel:

sv; ja men visst :)
gott nytt år!

#9 - - Pauline Hurtig:

fin lista och fina bilder :)

#10 - - natalia:

Så roligt att läsa :D

#11 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Riktigt kul att få läsa! :)

#12 - - Liborius:

Hoppas du har en bra start på året :)

#13 - - Tisa:

Åh, vad fin du är i den röda spetstoppen!