7 december - mĂ„ndag 💕

 
Idag har det varit en underbar dag Àven ifall vi inte gjorde sÄ himla mycket men dagen började med
att Niclas var i skolan till fem och jag var bara hemma och tog det lugnt. Tittade pÄ serier och sedan sÄ
lÀste jag ur min fantastiska bra bok. Fipplade Àven med fimolera ocksÄ, men mer Àn det gjorde jag inte.
 
DÄ Niclas kom hem sÄ fixade vi iordning oss lite och sedan gav vi bort vÄra presenter vi har köpt
till varandra. Jag kan lÀgga in bilder nÄgon dag i veckan pÄ vad vi gav varandra, men jag Àr sjukt nöjd
över min yoghurt grej. Super fin och sÄdan jag velat ha lÀnge! Han fick kaffe koppar av mig med olika
sorters kaffe med smak av vanilj, kanel och cappuchino. Sedan Äkte vi ivÀg till O'learys dÀr vi tog 
en varsin hamburgare och sedan delade vi pÄ en efterrÀtt - friterad vaniljglass med grÀdde och annat
gott. Niclas Àr sÄ propp mÀtt att han sover redan haha. Gav han lite massage och sen nu ligger han
fridfullt och sover. Jag ska vÀl joina honom snart, aldrig fel att somna denna tid pÄ en mÄndag.
 
Jag hoppas att ni har haft en fantastisk bra dag ni med!
 
Kram 💕
#1 - - Cajsa Lindahl:

tack sötnos. kunde inte somna dock sÄ sitter och kollar runt lite pÄ nÀtet tills jag blir lite tröttare. :P

#2 - - Linnea Kinis:

skönt att bara titta pÄ serier :)

#3 - - Vicktoria - Mamma till William ♡:

Ja det Àr ju alltid skoj med ny telefon :D

Nej jag har aldrig varit pÄspa heller, men vill vÀldigt gÀrna gÄ pÄ det :)

#4 - - Days by Johanna:

LÄter som en mysig mÄndag! :)

Ja det blÄste lite hÀr med, men inte som de senaste dagarna, dÄ har man inte velat gÄ ut alls haha.

#5 - - N A T H A L I E :

Åh vilken fin bild pĂ„ er! :)

#6 - - Mia Forsberg:

Vilken mysig dag och vad gott det lÀt med maten och efterrÀtten! SPÀnnande med friterad glass, det har jag aldrig Àtit ;o Var det sÄndÀr "yoghurt-to go"-burk som du fick? Som jag köpte för ett tag sen. DÀr du har yoghurt i en burk eller vad man ska sÀga och i locket kan man ha musli? :) Jag anvÀnder min nÀstan dagligen, superbra!

haha ja jag kÀnde det att ibland mÄste man bjuda pÄ lite flumbilder ocksÄ ;)

Vad kul att kladdisen blev lyckad och kladdig :D Ja testa saffranskladdkakan ocksĂ„, den Ă€r gudomligt god. Å den har alltid blivit kladdig nĂ€r jag gjort den, sĂ„ sjukt gott :D

#7 - - MADDISENJ.SE:

Vilken fin bild!

#8 - - Julia:

sv: Åh tack, blir sĂ„ himla glad! Kram

#9 - - NICOLE:

Det lÄter hur hÀrligt som helst :D Bra start pÄ veckan =D

#10 - - Ebba Rooth:

Åh vilken söt bild ! :)

#11 - - natalia:

VINNAREN AV LUCKA 7 ÄR UPPE PÅ BLOGGEN!

#12 - - Anonym:

Men vilken hÀrlig dag!!!

Svar: Ja, det var en toppen dag igÄr!!
Carolina Knas Thoor

#13 - - Petra:

vilekn fin bild pÄ er.

lÄter som en fin mÄndag du har haft.

sv jaop

#14 - - Emelie Andersson:

Åh den bilden Ă€r sĂ„ himla fin! <3

sv: Longering nÀr att man hantera dem frÄn marken. De har trÀns pÄ sig och ibland kör jag med en sele sÄ att han ska jobba i rÀtt form. Mellan mig och Tino Àr en longeringslina som jag styr honom med :)

Hahah oj, det var vÀrst ;) <3

#15 - - Bambi:

Gud sÄ underbart att lÀsa :D Vad fint och vad hÀrligt. Blev minst sagt avis pÄ O'learys vistelsen dock. Deras Boston Celtic Àr sÄ awesome.
Fint nu gjorde jag mig sjÀlv hungrig ocksÄ ^^

svar: JodÄ... Karln blev kÀrleksbombad idag och till min förvÄning sÄ fick jag vÀrldens lÀngsta och vackraste sms tillbaka. Han brukar kunna skriva riktigt fina sms till mig men detta var liksom mega lÄngt som svar pÄ alla mina hundratals kÀrleksbomber. Jag dog lite av lycka. Det blev tydligen lyckat med andra ord.

#16 - - Amanda:

Men vilken fin bild!

#17 - - Amanda:

Oj vad vacker bild!

#18 - - Elin:

Riktigt fin bild! =)

#19 - - Anita:

Åh sĂ„ fin bild :D

#20 - - Matilda Johansson:

Vilken fin bild pÄ er! :)

#21 - - J:

sv;
0,40. haha, fick bÀttre förra Äret!

#22 - - Celine:

SÄ söta ni Àr!

#23 - - Pauline Hurtig:

vilken fin bild!

#24 - - Linda:

jÀtte fin bild.

#25 - - OLIVIA | 17,5 Ärig tje j mediebranschen:

Vad fina ni Àr tillsammans!