Månadens avslutande - augusti månad ♥

 
1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Spännande eftersom att jag har gjort en sak jag aldrig gjort innan denna månad.
- Underbar eftersom att jag fått umgås med min älskade familj och släkt.
- Härlig eftersom att denna månad har bjudit på så bra väder - sol nästan varje dag!
 
2. Vad har varit det bästa på denna månad?
- Jag ha som sagt fått umgås med min släkt nere i Örebro.
- Jag har fått ha en heldag tillsammans med familjen då vi åkte kryssning till Åland.
- Åkt till Göteborg för en tre/fyra dagar som har varit så himla underbart.
- Fått umgås med älsklingen och hittat på mysigheter med han bland annat bio.
 
3. Vad har varit det sämsta denna månad?
- Det har inte direkt varit något sämst med denna månad.
 
4. Bästa köpet denna månad?
- Min nya mascara, även fast att jag gillade den andra bättre.
- Mina nya cardigans som är grå och svart.
- Allt jag köpt från Lyko - sådana konstiga hårtoffsar och borste.
- Min väska. Jag älskar min väska så grymt mycket!
- Min nya jeansklänning och min röda tröja.
 
5. Sämsta köpet denna månad?
- Det är nog dem här hårtoffsarna. Jag tänkte att jag tog två paket eftersom att det enbart
fanns en inuti dem. Men det fanns tre stycken vilket jag inte såg. Tyckte att det räckte med tre.
 
6. Vad är det bästa du fått denna månad?
- Troll-Lina och vinglasen.
- Min groda från Liseberg.
- Allt jag fick av mamma och pappa då dem var i Italien bland annat.
- Jag har fått en massa fina saker av Cajsa också som jag älskar!
- Fina armbandet från Petra!
 
7. Vad är det bästa du gett bort till någon denna månad?
- Jag gjorde morfars present som jag gav bort på morfars födelsedag. Så fin om jag får säga det själv!
 
8. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
- Jobba. Jag har varit arbetslös ett tag nu (lite med vilja då jag ville ha sommarlov), så nu är det dags!
- Fylla år även fast 19 inte är någon speciell ålder vill man väl alltid fylla år?
- Vara glad. Niclas åker iväg i en vecka med skolan, vilket ibland gör mig lite ledsen. Jag vill vara stark!
 
9. Vilken eller vilka böcker har du läst denna månad?
- Jag har läst ut ''Kaffe med rån'' och börjat med ''Låna är silver, råna är guld''.
 
10. Vilka biobesök har du varit på denna månad?
- Pixels har jag sätt på denna månad tillsammans med Niclas och hans pappa! Super bra! ♥
 
11. Bästa outfiten denna månad?
- Var nog i lördags då jag hade denna snygga jeans klänning som jag nyligen köpte med kilklack!
 
12. Hur ser designen ut för denna månad?
 
#1 - - MALIN:

Kul att läsa :) Snor kanske denna, om det är okej!

#2 - - N:

Kul lista!

#3 - - Erica:

Blir lite nyfiken nu... Vad var det som du gjorde denna månad som du inte gjort innan?

#4 - - Sarah:

De va kul o läsa :)

#5 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Låter som en bra månad! :)

#6 - - MALIN:

Svar: Jaha, jag trodde du hittat listan någon annan stans! Jättebra frågor, och roliga att läsa :)

#7 - - Skogsraah ☾:

Kul lista :) Låter som en bra månad!

#8 - - Cajsa Lindahl:

Jo tack min helg har varit okej. Det är mycket stress kring skolan just nu då det är massa info och grejer som ska in i min lilla trånga skalle. :P så helgen har spenderats med stt kunna sortera allt det.

#9 - - Molly Fredin:

Vilken påhittig lista. Kul att läsa :D

#10 - - Boel:

Intressant att läsa :D

#11 - - Emelie Andersson :

Låter som en väldigt bra månad :)

Sv: tack så mycket :)

#12 - - Mia Forsberg:

Kul att läsa :) Jag har också gjort månadslistan idag ;D

Åh tack snälla! Kändes grymt kul att jag lyckades ta PB :D

Hehe okej, ja det är också fina hundar :) Finns väldigt många fina raser, gillar även mops och amstaff :)

Nej precis det är verkligen inte lätt att få bort de dumma tankarna och ångesten vad gäller mat.. Som tur är har jag det inte hela tiden (eller jo det har jag men ibland är det inte så påtagligt så jag får inte typ någon ångest, medan ibland får jag ångest över att äta typ sallad och sånt..) Sjukt jobbigt men som tur är kommer det i perioder så har ju inte alltid så extremt. :)

Vilken mysig söndagskväll! Var den filmen bra? Jag älskar minions-texter, hihi. Jag själv tog det lugnt och såg tv, Kristallen och beck-film :)

#13 - - Madelene:

Kul lista ! :D