Grattis morfar på födelsedagen ♥

 
Grattis min älskade morfar på födelsedagen idag!
 
Idag blir du hela 25 x 3 år och det är en speciell ålder för just denna ålder blev du pappa igen!
Lilla tösen anländer till dig den 6 september och självklart får du ditt barnbarn med dig också!
 
För er andra som inte vet så fick min älskade morfar en hundvalp i födelsedags present utav
oss alla. En liten shitsh tzu blandras, som är så himla fin! En liten bild ser ni redan på en av alla
dessa bilder jag lagt upp från helgens kalas då vi firade min älskade morfar på 75 års dagen!
 
Min morfar är en av dem bästa karlar jag känner. En lekkamrat sedan jag var i blöja. Alltid någon
att roa sig med som även kan förstå sig på mig vilket inte många i denna värld gör. Det är ovanligt
få. Och morfar får mig alltid att le! Han är en sådan underbar morfar att jag är så himla glad över att
han är MIN morfar (visserligen mina kusiners också) och jag skulle aldrig vilja ha någon annan!
 
Så nu när Niclas åker iväg till Väddö tillsammans med skolan, så ska jag åka ned till mormor och
morfar. Där jag trivs som bäst och där jag vet att jag blir omhändertagen till 100%. Då Niclas brukar
åka iväg blir jag lätt nedstämd vilket orsakar att jag känner mig väldigt pessimistisk med mera så
då är det så skönt att få komma iväg till två av mina favorit personer som kommer att roa mig hela
tiden tills att vi hämtar upp Niclas på torsdagen. Så där i Örebro kommer mina läppar alltid att le!
 
Jag älskar dig morfar, du är världens bästa morfar, glöm aldrig det!
 

 
 
 
 
 
#1 - - A M:

Ser riktigt mysigt ut!

#2 - - amanda:

Grattis till honom :D

#3 - - Mia Forsberg:

Ja det är kul att göra de här listorna, gillar ju sånt :) tycker det är kul att läsa dina listor också :)

Absolut det är bara att du pratar/skriver ut om du vill, jag finns här :) jo det är lättare att prata med någon som känner igen sig i det man har problem med, som tex. ångest :) hehe ja det där med att kolla dörren, spisen osv känner jag igen. J som jag förut var tsm med, han hade också sånt kontrollbehov och var tvungen att kolla flera gånger. Jag måste göra det med ytterdörren, haha :P

#4 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Vilka fina tårtor :)

#5 - - Caroline - mamma utomlands:

Tack snälla!!
Det är så kul att göra om hemma, längtar efter att flytta till ett "bättre" hus dock!

Åh vad fint skrivet!!

#6 - - NICOLE:

Nej vad kul att han ska få en liten vovve :D Minns när man farfar skulle få en katt (han ääälskar katter). Han blev överlycklig :)
SV: Jaså :) Fotboll är däremot inget jag ser live utan bara på tv. Men min sambo är ju hockeygalen så jag har också blivit intresserad av det. Sen spelar ju även mina bröder det :)

Jo jag är en del på Marieberg :) Vi åker dit rätt ofta. Fast bor man i Örebro är man oftast inne i stan för att man helst vill bevara affärerna där.

#7 - - Jasmine:

Sv;
Tack:)
Jodå det e bra!
Hänt i helgen?

#8 - - MALIN:

Så fina bilder :) Grattis till din morfar! Kram

#9 - - Erica:

Haha, jag råkade få uppfattningen först att din morfar skulle bli pappa till en bebis. :3 :)

#10 - - Ida Lindborg ♡:

grattis till din morfar! :D

#11 - - Erika:

Så himla kul att ni gav honom en hund :)

sv. Åh okej, men då vet jag!

#12 - - JoJo:

härliga bilder och vilken söt valp han ska få!! :D

sv; ja men jag har ett kollegeblock liggandes under bordet som jag har skrivit upp massa andra saker jag vill hålla reda på, så det är ett perfekt ställe att även skriva upp kommande blogginlägg i :D

hehe ja men precis, jag är ju det. :P är bra att du har det, annars så blir det ju bara jobbigt för dig :/

det var en toppenhelg också! :) du får försöka ha en sån myshelg tillsammans med niclas nån gång då :) jaså ska han iväg i helgen? vart ska han då? :/ ska du hämta hunden till din morfar? :)

hoppas du har fått en bra start på veckan! :D
kram <3

#13 - - Vanessa andersson:

blev så lycklig av att läsa detta! Hälsa ett grattis från mig med!! :)

#14 - - Emma Engström:

Så härligt att komma dit du blir omhändertagen så bra :D

#15 - - Denise:

Vilken fantastisk present! :)

#16 - - Matilda Johansson:

Grattis till han! :)