31 augusti - måndag ♥

 
Då tackar jag augusti för iår och för det alldeles underbara vädret den har bjudit på och alla händelserika
händelser som skett. Det finns så mycket bra med augusti som även överväger det dåliga som kan ha skett.
 
Idag tog jag följe med Niclas då han skulle till skolan men först och främst gick jag och Niclas en
promenad i stan för att kolla upp lite vägar inför imorgon med mera. Jätte mysigt att ha honom där som kan
hjälpa mig och som är min alldeles egna levande GPS hehe. Efter att vi har gått en promenad runt och
tittat hur man tar sig dit och sådant så har jag åkt hem och bara tagit det lugnt. Tittat på lite true blood avsnitt
och känt mig allmänt dålig faktiskt. Hm.. Nej, inte sjuk men ibland kan jag känna mig allmänt dålig bara.
 
Följde även med min bror och hämtade hans fäljar idag som hade gått sönder som reparerades och
sedan köpte vi med oss McFlurry till mig, pappa och mamma. Nu sitter jag här hemma och väntar på att
Niclas ska komma hem ifrån jobbet. Ska bli skönt att få krypa ned till sängs och titta på idol. Inväntar även
att dem från Linas matkasse ska lämna våra matkassar. Hoppas dem kommer snart så vi kan ta det lugnt!
 
Hoppas att er måndag har börjat bra och att ni får en jätte bra vecka nu!
 
Kram ♥
#1 - - NICOLE:

Kul att din månad har varit bra! =) Det har min med :D

SV: Åh vad härligt att kunna göra någon så glad :) Det känns skönt för en själv :)
Ja men eller hur det är inte omöjligt :D Då får vi hälsa! =)

#2 - - Mia Forsberg:

Jasså du har bara hört dåligt om den filmen? Jag har hört mycket bra och måste hålla med dem, den var riktigt bra! :D

Låter som att du haft en bra måndag :) Kul att prova matkasse, det har jag aldrig gjort.

haha okej, har aldrig hört någo filma tidigare när de slår på/av något men det var ju ganska smart faktiskt :D Då kan du ju se på filmen att du verkligen slagit av/på saken., fast som du säger så är det bättre att försöka "vänja bort" det så du inte gör det :)

#3 - - Mia Forsberg:

ja den var superbra! :D

aha okej, jag har aldrig provat sån matkasse som sagt :) Men det kan vara bra när man vill ha lite ny inspiration i köket. :)

#4 - - Netti:

Vad spännande med Linas matkasse och hoppas det blir något smarrigt! Kram

#5 - - Boel:

Låter som en bra dag :D

#6 - - My Fredblad:

Mysigt med en heldag med familjen! Brukar du umgås mycket med dem såhär? :)

#7 - - Liborius:

Augusti var väldig bra månad för mig i år:D

#8 - - Erika:

Idol är så kul :)

sv. Yes, det var den filmen!

#9 - - Lillabus:

Augusti var verkligen en bra månad och låter som att den avslutades väldigt bra med för din del :)

#10 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Ibland mår man lite dåligt, det bara är så. Man måste inte alltid vara sjuk. Jag har dåliga dagar och mår dåligt i princip hela tiden men är inte sjuk. Hoppas du känner dig bättre snart i alla fall!

Fin design du har fått också! :)