Vilken väska ska jag ha? ♥

 
Vilken av dessa ska jag köpa inför studenten? Vill jätte gärna ha en vit väska på studenten!
 
Kommentera gärna vilken ni tycker är snyggast och vilken ni tycker att jag ska ha.
 
Den längst upp hittar ni här och den längst ned här !
 
#1 - - thaipinnen:

tyckde den första va finast :)

#2 - - Cajsa Lindahl:

ahh ok! :D nice! :) jag har minsann fått jobba upp till min lilla sminksamling.. ;-) hehehe. :P

#3 - - Mia:

Tack så mycket! :) Vad härligt att ligga och dra sig ända till 09. Tycker det är mysigt när man ligger och somnar,vaknar,somnar osv.

Ah okej vad spännande det låter! Hoppas du kommer trivas på praktiken :D Skönt att slippa skolan några veckor ;)

Gillade första väskan bäst av de där två.

#4 - - Netti:

Jag tycker den första är snyggast :-D

#5 - - natalia:

Åh vad roligt ;D
Gillar båda men första ;)

#6 - - Ida Lindborg ♡:

Tycker nog första! så fina :D

#7 - - Stina:

Jag tycker den första var sjukt snygg! :)
Kram

#8 - - J:

sv;
allt bra?=)

#9 - - Elin:

Den översta :D

#10 - - Mikaela:

Jag gillar nog den översta bäst! :)

#11 - - Julia Müller-Sandvik:

Att hon är sjukskriven kan inte sabba ditt betyg, det är olagligt :) Antingen får man pysa bort kunskapskravet med hjälp av Pysparagrafen eller så måste du få göra provet på andra sätt :)

#12 - - Sara - Mamma till Nova&Levin:

Jo d är sant. Men jag vill inte ha några diskutioner. Dessutom ska jag "slå" alla på fingrarna. När jag släpper loss vad hon kan ett år senare. ;)

#13 - - Petra:

Härligt att göra jo då min dag har också varit bra

#14 - - Mikaela:

Det beror väl lite på vad du har tänkt ha för smycken. Hr du tänkt ta silver välj den övre och har du tänkt ha guld välj med nedre så att allt matchar :) Jag gillar båda!

#15 - - linah:

hmm.. har kollat noga på dem båda, men gillar den längst ner:D!

#16 - - Mia:

Jasså inte? Den går på bio just nu och har varit en hel del reklam på tv om den :)

hehe okej, men skönt att du börjar kl 7 ändå, då slutar du väl typ 16? :) Jag jobbar oftast kring 7-15.45.

Hoppas du har haft en bra lördag! :) Vad har du hittat på idag?

#17 - - Jessy:

Den första! :)

SV: Ja verkligen :) Det tycker jag du ska köra på om du känner för det! Åh, men det lät ju jätte mysigt :D kram

#18 - - Annelie:

jag tycker den första, jättefina båda två dock! :)

#19 - - Nina Bergquist:

båda är super fina!