Månadens avslutande - april månad (made by me) ♥

 
1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Nervöst inför praktiken.
- Fått umgås med världens finaste kille varje morgon, dag, kväll och natt!
- Spänd inför studenten.
 
2. Vad har varit det bästa på denna månad?
- Att få börja praktisera.
- Att veta att med denna vecka inräknad är det endast sex veckor kvar till studenten.
- Att fått kolla på två Hammarby matcher tillsammans med Niclas!
- Fått träffa och fira påsk tillsammans med min familj och min släkt.
- Klarade av kursprovet, 8 kapitel, E på provet, så överlycklig!
- Bokstavligt talat allt som jag och Niclas har gjort denna månad, wonderbar! 
 
3. Vad har varit det sämsta denna månad?
- Att få gå i skolan, haha usch vad tråkigt det är för tillfället haha.
- Det är tråkigt att jag inte hann med alla matematik prov, på grund utav en olycka...
- Att vi halvt som halvt hamnat i ett litet mindre bråk eller problem, lite tråkigt...
 
4. Bästa köpet denna månad?
 
- Klänningen.
- Mina bak och kok bok jag köpte haha och pennorna!
- Trosorna jag köpt denna månad, love it!
- Vita byxor från Lager 157, men inte fått hem dem än...
- Köpte även ett par nyckelringar utav en bloggerska, som är så duktig!
 
 5. Sämsta köpet denna månad?
- Nej, jag har faktiskt inte slösat pengarna på något riktigt onödigt denna månad. Jag är nöjd
med alla inköp och jag är nöjd med att jag kan spara lite på pengarna haha.
 
6. Vad är det bästa du har fått denna månad?
 
- De tre ugglorna jag fått utav mina föräldrar samt en uggle hängkrok utav mommo & moffa!
- Urbanears hörlurar, vita, ifrån min älskade kille!
- Sandalerna jag fått utav mamma som jag använder på jobbet, love them!
- Den vita väskan jag ska få utav mamma som jag ska ha på studenten! 
- Hemma nyckel hem till Niclas pappa, jag blev sjukt lycklig då jag fick den!
Väskan kan ni hitta här.
 
7. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
- Jag vill kunna göra bättre på jobbet. Imorgon blir det fjärde gången där på arbetet, så
är rätt ny och gör sysslor tillsammans med mina handledare. Men hoppas strax på att
kunna lära mig lite mer nytt och kunna göra lite grann själv också. Spännande spännande!
 
8. Vilken eller vilka böcker har du läst denna månad?
- Jag har enbart läst Gökboet. Inte alls en sådan bra bok som jag tänkt mig och även har jag
haft väldigt mycket plugg och har inte direkt orkat läsa boken eller kunnat påväg eller från
skolan då jag pluggade till proven med mera. Men jag har tre veckor på mig snart och sen
ska den vara ut läst för ett bokprojekt i skolan v.22. Önska mig lycka till!
 
9. Vilka biobesök har du varit på denna månad?
Jag och killen var och såg på Insurgent tillsammans på vår 1 år och 4 månaders dag!
Super bra film, verkligen!
 
10. Bästa outfiten denna månad?
- Oj.. Ehm... Jag har ingen bild på det, för brukar inte ta sådana fotografier så får bli 
arbetskläderna som är den bästa outfiten denna månad haha!
 

11. Lägg upp de bästa bilderna du tagit denna månad.
 
Kram 
#1 - - Netti:

Vilken rolig månads resumé och jag är sugen på att göra en likadan :-D

#2 - - Elin:

Härliga bilder :)

#3 - - Elin:

Sv: Ja, det gjorde faktiskt ont där. De andra två har dock inte gjort ont alls. :)

#4 - - natalia:

Jättekul att läsa :D

#5 - - natalia:

Hehe ja men visst är det ;) Åh, låter underbart! :D

#6 - - Petra:

Önskar dig en riktigt fin och trevlig Valborgsmässoafton Kram ♥

#7 - - Elin:

Sv: Jag skrek inte av smärta. Men det var heller inte skönt. :) Har dock väldigt hög smärttröskel. Vristen eller skuldran gjorde inte alls ont. :)

#8 - - MALIN:

Kul med frågor :) Svar: Åh mösspåtagning! Tar du studenten i sommar eller?

#9 - - Ida Lindborg ♡:

vad härligt att umgås med killen! :D

Sv: Tack så mycket :)

#10 - - Viktoria - Mamma till William ♡:

Tack så mycket snälla du :D

Vad härligt att du mår bra, jag mår också jätte bra idag. Lite trött bara, men det är ju inte så konstigt med en bebis i hemmet ;)

Kram

#11 - - Flisan:

sv: ja det är därför hehe :D

#12 - - MALIN:

Svar: Håller med dig - kul att titta tillbaka på sen :) Åh vad spännande!

#13 - - Cajsa Lindahl:

Kom min kommentar fram?

#14 - - Mia Forsberg:

Ah okej vad tråkigt :/ men hoppas jobbpasset går bra ändå!

kul att läsa denna lista :)

hoppas du får en bra valborgs! har du några planer nu ikväll? :)

#15 - - MartinaOlsson:

Är du sugen på att fynda snygga kläder och accessoarer till riktigt låga priser nu inför sommaren? Då ska du kika in på min bloppis, hoppas du hittar något som du gillar! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

#16 - - Mia Forsberg:

hehe ja det är kul att både läsa och göra såna här listor :)

Oj så gott med 3 rätters middag! Låter som att du har en bra valborgs :) Ja min valborgs är också bra, lugn och skön. Det blev att se Arne Dahl - Efterskalv tror jag den hette :) Väldigt bra! Ska se andra delen imorgon tänkte jag.

#17 - - Denise:

Oj så mycket du hunnit med denna månad! :)

#18 - - ♫♪ sandra - en musikblogg:

kul att läsa :)

#19 - - Mikaela:

Fin klänning :)

#20 - - JoJo:

jag älskar dina dom här listorna! :D

sv; ja jag hoppas också att hon håller sig borta nu, men är ju ändå lite nojig att hon ska starta en ny utan att jag vet det och fortsätta och blocka alla som jag känner :(
förstår att det är skönare att jobba än att sitta vid en skolbänk :P nej men usch, vet hur det är att jobba in på kvällen och börja tidigt dagen efter. det är inte alls någon höjdare :P
åh roligt att du läser dom ämnena, det är så intressant tycker jag! :D

hoppas att du har haft en fin helg tjejen! :)
kram på dig <3

#21 - - Ellen Gräntz:

Gillar dina sådana här listor :)