30 april - torsdag (valborg) ♥

 
Idag har det varit en fullt upp dag för min del, vilket började med en ledig dag ifrån praktiken!
Men klockan 13.00 var jag i skolan för att det var mössprovtagning idag. Då fick vi lite fika i 
klassrummet, lite snack med kompisarna innan vi ställde upp oss och gick in och firade att vi
snart tar studenten. Alla ettor och tvåor stod och tittade då vi hade mössorna på oss, haha!
 
Efter skolan åkte jag bara hem och väntade på att Niclas slutade skolan så att vi kunde åka till
Tyresö och käka tre rättersmiddag tillsammans med min familj. Det blev skagenröra toast till förrätt,
potatisgratäng med marinerad kottlett sallad och rödvinssås/beanesås och marängsvisch till
efterätt. Mums! Niclas drog innan efterätten till jobbet och nu sitter jag och väntar tills att jag ska
börja åka för att hämta honom. Min kära bror följer med för att det är första gången som jag 
kommer att köra natt. Behöver ett litet stöd bredvid mig hihi! Hoppas er valborg har varit bra idag!
 
Kram 
#1 - - Cajsa Lindahl:

ok konstigt...skrev i alla fall att vi tog på den på stan samtidigt som resterande klasser hade lektioner så de ända som stirrade på oss var gamlingar som va ute på stan..^^

#2 - - Cajsa Lindahl:

hehe ok... :P

#3 - - natalia:

Gud vad mysigt :D

#4 - - Ida Lindborg ♡:

åh vad roligt med mösspåtagning och allt! :)

Sv: gud vad kul, grattis!♥

#5 - - Cajsa Lindahl:

jo då det vill jag väl påstå att jag har haft. :)

#6 - - Cajsa Lindahl:

jag har varit i hågelbyparken på majbrasa med några kompisar. :)

#7 - - Cajsa Lindahl:

snygg ny design!

allt bra med dig idag?

#8 - - Mia Forsberg:

ja så tråkigt när boken är seg, är inte alls sugen att läsa den :(

hehe okej, gick det bra att hämta han inatt då eller var du trött? Klockan 01 låg jag och sov gott i sängen, hihi.

Hoppas du får en bra 1 maj!

#9 - - Cajsa Lindahl:

jo jag förstår det. men det är ju pengar, du får tänka så. ;-)
det är okej. Ska snart åka upp till Sundsvall med min mormor och morfar. LÄNGTAR!

#10 - - Elin:

Härliga bilder!

#11 - - MALIN:

Spännande med mössprovtagning!

#12 - - Petra:

Sv tack

#13 - - natalia:

Hoppas du får en fortsatt bra helg :)¨

Kramis!

#14 - - Flisan:

sv: nää det tror jag inte hehe :P

#15 - - natalia:

Tack för att du sa till att det inte gick att kommentera, fattar inte varför mina inställningar ändras hela tiden! Så irriterande ;(

#16 - - Petra:

Hos mig är det också skit väder det regnar och är fruktansvärt kallt är hos mina föräldrar ute på landet och det är alldeles lerigt och slabbigt ska snart gå iväg på loppis ich få ha på mig gummistövlar vill inte förföra mina fina skor hoppas du får en bra fredag ändå trotts vädret ställer till det.

#17 - - Cajsa Lindahl:

hahaha jaha, jag trodde det va jobb-jobb.. :P

#18 - - Ida Lindborg ♡:

vad mysigt och gott med trerätters!:)

#19 - - sara:

Snygg student mössa! :D