29 april - onsdag ♥

 
Idag har denna onsdag nästan svischat förbi måste jag få säga. Jag började nästan undra ett
tag ifall det var tisdag idag? Och ibland kändes det som om det var fredag imorgon haha, knäppt!
 
Idag har jag jobbat dag pass tillsammans med en annan kvinna, ingen utav mina handledare. 
Min handledare var samordnare och min andra var ledig. Så blev att gå med en annan kvinna idag
som var jätte duktig på att lära ut. Jätte nöjd med att få ha arbetat tillsammans med henne idag!
 
Annars åkte jag bara direkt hem till killens pappa och har varit här sedan dess. Tittat på serier,
ätit raggmunk med bacon och nu sitter jag och killen och tittar på filmen Interstellar  från 2014.
Rätt bra!
 
Hoppas ni också fått en bra dag !
 
Kram 
#1 - - Julia Müller-Sandvik:

Vad kul att det blev bra trots att du fick en annan som handledde idag. Heja dig :D

#2 - - Jessy:

Roligt, hoppas att du trivs :D
SV: Ja, tack :D Ja precis, är ju inget fel med det men tänkte bara att jag hade ju ett par nästintill likadana liksom hihi! Förstår det, härligt med nya saker :D kram

#3 - - Boel:

Vad roligt att hon var duktig på att lära ut :)

Sv: Hoppas mösspåtagningen blir bra :D

#4 - - Cajsa Lindahl:

Tack snygging!

hehe ja just ja, det är idag det, ja!oj, oj, oj! kan inte fatta att det va 6 år sen jag tog studenten! 😮 aslänge sen nu ju!

#5 - - Jasmine:

sv:
sitter i skolan :P
vad händer idag+ =)

#6 - - Jessy:

Härligt, kan tänka mig det! :D
Mellan 100-200 minns inte riktigt vad dom kostade! Härligt med pengar igen haha, fick lön i måndags men det är ju inte mycket kvar av den haha! Är väldigt mycket utgifter nu på våren.. kram

#7 - - sofft.blogg.se:

sv: Jag tog studenten 2012 och då gick jag samhällsvetenskapliga linjen, med inriktning samhälle :) Nu läser jag på komvux, till undersköterska :)

#8 - - thaipinnen:

sv; nej det tror jag faktiskt inte, är det en ny hon kommit ut med? :o

#9 - - netti:

raggmunk med bacon är så gott!

#10 - - Catrine:

lät som en riktigt bra dag! skönt när man har någon som är duktig på att lära ut! förstår knappt eller att tiden går så fort! lät mysigt att umgås med sin kille se film o äta gott:D hoppas din valborg blir jättebra:) kram

#11 - - MALIN:

Idag undrade jag om det var onsdag! Veckodagarna bara flyger iväg tycker jag :)

#12 - - Cajsa Lindahl:

haha ja jag förstår dig. våran mösspåtagning var nere på stan och med nedräkning för alla studenter nere i stan och alla tog på sig mössan samtidigt. Inget stirr på någon utan alla bara gjorde det på samma gång. :) det va nice! och så kul!