28 September - Söndag!

 
Idag blir det en liten knäpp bild haha. Detta var bilder från vår 8 månaders dag, då vi tog foton för
att kunna göra dem här bilderna jag gör för varje månads dag. Men idag har det varit en lugn söndag.
Niclas och jag sov åtskilliga inatt, vilket var lite jobbigt. Jag somnade mellan 04.30-05.00 för att jag
har svårt att somna då han inte är där. Men fick sitta och prata i telefon med honom innan vi båda
somnade så det var trevligt. Men annars hämtade han mig strax innan 13.00 så packade vi snabbt
och åkte till hans pappa. Blev mcdonalds till lunch tillsammans med pappan och middag senare
med mamman. Trevligt! Kortspel och god mat och gott sällskap, men systern var tyvärr inte med.
Men nu ska vi två, jag och Niclas, kolla på idol. Såg inte i fredags, han jobbade.
 
Sov gott, kramar!
 
#1 - - Josefine ♔:

Så gulliga :D Och förstår verkligen det där med att det är jobbigt att sova utan den som betyder mest :( Tycker det är jätte jobbigt att somna utan min pojk jag :/

Sv: Haha hm.. Ja du får väl se vad det blir imorgon haha ;)

#2 - - emelie andersson:

så söta :)

#3 - - Sara - mamma till Nova&levin :

Så skönt, vi ha varit hos min svärmor och runt i affärer. Senare även resturang. Där vi firade vår 3åriga bröllopsdag. :) bättre sent än aldrig! :P

#4 - - Maria:

har också svårt att somna utan sambon! så jobbigt

#5 - - Sara - mamma till Nova&levin :

Det var den 16 sep. :P men vi ha haft mycket att göra. Och inte kommit iväg! :( så därför blev det så sent! :(
Men vi hade iaf mysigt! :D

#6 - - Sara - Mamma till Nova&Levin:

Ja de ha man alltid tycker jag. :P Alltid är det något som ställer till det. :P haha.
Men nu ha vi varit ute iaf. Och de va gott. :P

Nu ska jag ut i solen, och leta efter vår katt som har varit ute lite för länge. :P haha. :P Men han lever förhoppningsvis.:)

vad ska du göra idag? :D

#7 - - Anonym:

Sv idag mår jag mycket bättre har bara lite träningsvärk efter gårdagen hur ee det själv?

#8 - - Josefine ♔:

Sv: Haha nä, den åsikten tror jag nog du delar med rätt många ;)

#9 - - Jasmine:

sv:
vad är det för gymnasiearbete? =)