Två par efterlängtade skor!

 
Köpte dessa skor igår för 549kr. Himla dyra tyckte jag, men det var dem värda efter allt
slit jag lagt ned på att leta efter ett par skor. I över två månader nu tror jag har jag gått
runt till olika shopping center och internet sidor och tittat efter ett par fina gympa skor
i storlek 33. Men ALLA affärer har alla storlekar just förutom storleken 33. Man blir ju galen!
Så igår köpte jag denna goding på adidas lagret och beräknas komma den 4-5 November!
 
 
Och dessa godingar i storlek 32 (tror jag) kommer strax hem till mig. Det vart en liten
knäpp grej först då vi hade beställt och undrat var fasiken dem är. Då fick vi sedan
ett mejl om att vi inte hade betalat för skorna och dem undrar ifall vi fortfarande är
sugna på att köpa. Haha, tur då att dem skickade ut mejlet för jag vill gärna ha dem!
Vardagsskor, så jag med min korta längd kan få komma upp lite grannare i 7cm höjd!
 
Himla underbart, strax har jag två par skor som är otroligt efterlängtade!
 
 
 
 
 
#1 - - carolines:

SV: Ja det tror jag verkligen det kommer göra! Förhoppningsvis så inser din bror att du bara vill hennes bästa :)

#2 - - kaffehörnan:

Vad fina

#3 - - Sara:

SV: Den låten är till jazzen :)

#4 - - Petra:

nja i bland tittar jag på kalendern

#5 - - Life of Johanna:

Kan tänka mig det är svårt och hitta skor i den storleken som dessutom är snygga! :)

Nej det är en vanlig fristående villa med lagom stor trädgård, finns bild på huset i kategorin vårt hus om du är nyfiken på hur det ser ut :)

#6 - - Jasmine:

sv:
jag vet inte riktigt än men ska göra de nu snart :)
allt bra?

#7 - - Linda:

snygga skor ! :)

#8 - - MATILDA:

Vilka snygga skor :)

#9 - - Emma:

Det var väldigt fina boots!