29 November - Lördag ♥

 
Hallå där! Nu sitter jag här med världens finaste kille igen. Saknaden behövdes, blev jätte roligt att
få träffa honom och längta hela dagen igår och titta på klockan och invänta att jag skulle få komma
och möta upp honom! Men annars gick jag upp 04.45 och tog bussen vid tjugo i sex. Mina päron
var snälla och följde med mig till bussen, lite extra knasiga var dem denna tidiga morgon, men
det är det roliga med dem! Annars så jobbade jag från 07.00 till 14.00 och mötte sedan upp Nikki.
På jobbet gick det bra idag, fick göra mews själv typ och allt det jag fick göra gick jätte bra! 
 
Efter jobbet åkte jag och Niclas hem, fixade iordning efter oss i gästrummet som vi har befunnit
oss i tre veckors tid. Mamma och pappa har satt in nya fönster samt ny fönsterbräda, målat och
fixat iordning så att nu är allt nytt och fint och fräscht! Så skönt att få flytta in till vårat rum igen, love
it! Fint blev det verkligen! Annars så har vi myst till oss ordentligt i soffan till idol. Fan att Josefine
åkte ut! Tyckte om henne bäst, fast alla tre var otroligt bra. Nej, nu är jag tjuskallig och vill inte se
fortsättningen på idol haha! Men nu ska vi äta kyckling inlindade i bacon med ris, spännande!
 
Kram 
#1 - - Anonym:

Ok jobbigt att vara så här trött har fått järn brist så är därför jag är trött hela tiden

#2 - - Flisan:

sv: ja och läskigt haha :P
tack så mkt :D

fin bild :D

#3 - - Anonym:

Nä det är inget roligt att vara trött hela tiden. Få hoppas det försvinner snart

#4 - - Flisan:

sv: jag tror alla känner så i början haha :P
så lite så :D

#5 - - Anonym:

Ok vad jobbigt :(

#6 - - Anonym:

Härligt att vara ledig du får vila upp dig ordentligt

#7 - - Flisan:

sv: hehe :P
i morgon ska jag klippa mig och så ska jag även jobba sj då? :)

#8 - - Emmy:

Oooj vad du gick upp tidigt!

sv;
Hehe åh, det är så himla dåligt. Jag använde ett dåligt par öronproppar och visste att de var sämre efter att ha använt de en lång tid, men bytte ändå inte ut dem... Det är därför som jag känner att det var heldumt av mig! ^^

#9 - - Life of Johanna:

Jaha jag trodde inte ni bodde ihop, inte fått den uppfattningen :)

#10 - - Anonym:

Vad bra :)

Mm det är jobbigt

#11 - - linah:

hur länge har ni vart tsm nu?:D