30 Maj - Fredag♥

                                                        
 
Hejsan, vad tycker ni om Niclas hemma gjorda mössa? Han gick igenom lite i sitt rum och visade mig denna.
Gillade den starkt, så haft på mig den ganska så länge! Otroligt dålig bild, men jag orkar inte bry mig haha.
Jag är trött. Nej, annars har jag fått sätt hemma gjorda halsband och massa annat, sjukt händig min karl är!
Idag har det varit en dyster, regnig dag, men ändå så bra och härlig! Jag gillar regn, det är skönt när man
har haft soliga dagar och då kan man känna att man bara kan ligga hemma och mysa. Men det var inte det
som hände för oss idag, mig och Niclas. Nej, Niclas övningskörde till heron city där vi två var och såg på den
efterlängtade Godzilla. Inte på 3D, thank god! Nej, jag tyckte den var bra, lite tråkigt att den var så seg bara.
Sedan har vi inte gjort mycket mer. Jag har pluggat på det sista och sedan så har vi bara myst hemma.
Nu är jag klar med plugget och han har väl snart ränsat klart det han ska ränsa, så då ska vi kolla på orginalet
på Godzilla. Jämföra vilken som är bäst, för skoj skull. Nej, ha en bra kväll, av det som är kvar!
Godnatt och kram! ♥
#1 - - MADDISENJ.SE:

Tack så jättemycket <3

#2 - - felicia - film/serier:

åh vill också se den

#3 - - jasmine:

sv:
vad bra! :)
allt bra?

#4 - - Flisan:

sv: najs :)

#5 - - Nathalie Tegelstam:

- hehe jo de är sant :) kram

#6 - - - Caroline:

sv; Åh vad jobbigt :/ Jo allt är bara fint med mig, har slutat skolan och har bara prao fram till sommarlovet!

#7 - - Cajsa:

Tyvärr så är det inge vidare med mig. Hela livet är upp och ner just nu. Orkar inte. :/ men men. Det blir nog bra. Har en bättre dag idag så passar på att svara på lite kommentarer medan jag har den energin.

#8 - - Flisan:

sv: tack så mkt :D

#9 - - Nathalie Tegelstam:

Haft en bra helg tjejen? :) kramkram

#10 - - felicia - film/serier:

sv: i will :D hihi