29 Maj - Torsdag♥

 
Hello. Hittade denna goda sten till Niclas när han var så sjuk så länge och kunde knappt röra sig. Det var
när vi precis hade blivit tillsammans. Gillar stenen, jag tänkte att den skulle symbolisera föralltid mellan
oss två, vår kärlek. Det är iallafall vad jag hoppas på och han med. Men annars igår var jag äntligen ledig
från skolan! Så himla skönt att få vara ledig från skolan. Idag är jag också ledig, så himla skönt med det
också! Men plugget blir jag inte borta ifrån. Jag pluggade igår till vård och omsorg, APL uppgiften från 18.00
till 23.00 +. Jobbigt, men nu är det gjort och en chans på att jag får ett C i slutbetyg, så det är jätte bra!
Men annars igår körde jag med bilskolan samt att pappa satt i baksätet. Båda tyckte det gick jätte bra för
mig, men ibland blir jag väldigt stressad när jag får order direkt när jag tror att jag har allt under kontroll och
det kan gå snett eller får motorstopp. Det är lite läskigt. Någon tutade och log hånfullt när jag inte kom iväg
direkt. Usch! Nej, annars har vi bara transporterat oss till Högdalen från Tyresö i den vita golfen vi nu har!
Awesome, nej nu ska jag äta kebab pizza från igår kväll innan jag drar mig iväg på bio!
Kramar ♥
#1 - - felicia - film/serier:

sv: hihi ja ;)

#2 - - jasmine:

sv:
najs! den är bra:)

#3 - - Flisan:

sv: det gjorde jag oxå hehe :P
allt bra med dig? :D

#4 - - Flisan:

sv: vad tråkigt :/
härligt, jadå :)

#5 - - Nathalie Tegelstam:

åh vad tråkigt men snällt av dig. Kramkram!

#6 - - jasmine:

sv:
jo den var bra :)
ja, den är jätte bra tycker jag!