30 Mars - Söndag!

 
Fina tulpaner från jobbet. Gillade dem verkligen, bra Hamidi som hittade så fina tulpaner!
Nej, men idag har jag och Niclas varit igång hela dagen. Han vaknade vid 11 och vi var
utanför huset vid kanske 13.00. Då åkte vi till globen för att kolla på ett par adidas skor
till mig. Kostade 900kr, lite överdrivet. Så undviker att köpa dem än så länge. Sen kom
vi hem till hans pappa vid halv tre, då åkte han ut direkt och övningskörde md sin pappa.
Det gick bra för honom, som tur var! Jag har inte sätt han köra än, men jag tror han är
duktig! Sedan så vid halv 5, åkte vi med moppen till högdalstoppen och umgicks med
hans vänner. Det var väl trevligt, fast jag inte precis är så med dem eller hur man ska säga.
Sen kom vi hem halv sju, då gick jag, Niclas och hans pappa till kina resturangen och åt
buffé. Mums! Så vi har varit full gång hela dagen! Det har varit roligt faktiskt. När Niclas
har slutat att rensa, ska jag lägga mig ner i sängen med han och vila inför skoldagen imorn!
Godnatt på er alla och hoppas ni också har haft en skön, solig, varm dag som vi!
Kram!
#1 - - Nathalie Tegelstam:

- jaa det är kul :) Jag får ta betalt i kassan, stå i cafeterian, städa samt övervaka! kramar

#2 - - Flisan:

sv: ja nu mår jag bättre hehe :P
jaha det förstår jag :/

#3 - - Cajsa:

haha fast jag gör redan det men de lyssnar inte för det. xD

#4 - - J:

sv:
inte mkt:P

#5 - - J:

sv:
inte mkt:P

#6 - - Anonym:

fin bild!

#7 - - frida christina:

Älskar tulpaner!

#8 - - J:

sv:
jodå,sj?:D

#9 - - Cajsa:

haha fast eleverna får ju inte göra det så då ska ju inte jag vara på och slå. xD

#10 - - Flisan:

sv: hehe okej :P

#11 - - Nathalie Tegelstam:

- jag jobbar antingen varje lördag, söndag eller båda dagarna. Det beror på :) kram

#12 - - - Caroline:

sv, åh tack, vad glad jag blir :D

#13 - - Nathalie Tegelstam:

- jajamensan det får jag :) kram

#14 - - Amanda [SPONTAN]:

Tulpaner är så himla fina :)