Grattis mamma!

 
 
Glömde någon bakgrundsfärg så kanske ser lite tråkig ut, men det är självaste budskapet
som ska fram, inte vilken bakgrundsfärg det är och inte är. 
Idag blir min mamma 44 år. Grattis! Jag är otroligt glad att kunna säga att du är min mamma,
och ingen annan. En rolig mamma som har samma humor, som man kan prata om vad man
vill med, som kan bli arg men reagerar oftast först som en bästa vän. Du är lik din mamma,
mormor har också alltid funnits så som du har funnits för mig och det har hon lärt dig bra.
Även en lite galen mamma, på ett bra sätt, som alltid kan få en att skratta. Det är bäst!
Man kan inte vara ledsen ofta i din närhet. Antingen är du klumpig eller skämtar så jag skrattar.
Du ska veta att alla som inte gillar dig eller är konstig mot dig, är avensjuk på dig!
För vem skulle inte vara det, med det du har ? Två barn, en underbar man, ett sjukt sött barnbarn.
Nu är det dags för dig att vara den farmor du vill vara och njuta av livet!
Jag hoppas att presenten, Camilla Läckberg- ängelmärkt kommer att bli som vän på kvällarna
och dagarna för dig. Jag älskar dig Jessica Thoor och kommer alltid att göra det!
 
Pussar!
#1 - - Flisan:

sv: ja :D

#2 - - Cajsa:

Ackapella! :)

#3 - - Cajsa:

hehe ja jag och min bästa vän kom på det tillsammans..^^ jag ville ha en musikterm som namn på min katt och vi spånade lite tillsammans. :)

#4 - - Nathalie Tegelstam:

Grattis till din mamma :)
- tack tjejen. Det har du så rätt i. Trodde inte heller på borsten först men den är verkligen grym! kram

#5 - - efji.se - en blogg om tv-serier & film:

grattis

#6 - - J:

sv:
va kul!
var och nattgibba med en vän =)
allt bra?

#7 - - Celine:

- Haha okej :)

#8 - - Nathalie Tegelstam:

- det gör du så rätt i, absolut en kanon bra present :) kramkram

#9 - - Cajsa:

det va fint ju! :D

#10 - - Flisan:

sv: hehe tack :P
allt bra med dig? :)

#11 - - felicia - film/serier:

sv: haha okej ;) så bra då.

#12 - - Cajsa:

hoppas du får en fortsatt bra kväll sötnos! :D

#13 - - Kaffehörnan:

Grattis till mamma