Semester planer♥

 
 
Äntligen börjar semestern löna sig. Under hela mitt och Niclas sommarlov har vi
typ bara varit i Stockholm sen början. Lite tråkigt måste jag erkänna att det är att
inte få ut och resa bort. Men vi skulle till Göteborg, jag, Niclas, hans syster samt
fästmannen och deras mamma, nästa måndag. Men blev inte så tyvärr.
 
Istället drar vi på fredag till söndag till Eskilstuna och därefter åker jag och Niclas
vidare till Örebro och umgås med min underbara mormor och morfar i tre till fyra
dagar. Låter himmelsk för mig, vara på landet och umgås med personer jag riktigt
gillar i en hel vecka, bort från Stockholm lite. Så det kommer bli jätte härligt, sen
får vi se lite grannare hur resten av semestern lönar sig. Något blir det väl!
 
Ha en bra dag allesammans, kram! ♥
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Sv du får gå på upptäcksfärd och leta efter ugglorna så kanske du kan fotografera dom om på nattetid kanske det är. Större chans du stöter på dom .

#2 - - Nathalie Tegelstam :

åh, det låter ju så mysigt :) kram

#3 - - Anonym:

Sv hoppas du lyckas ser dom :)

Vad gör du idag för något?

#4 - - Anonym:

Sv hoppas du lyckas ser dom :)

Vad gör du idag för något?

#5 - - Sara - mamma till Nova&Levin :

Ja de är jättekul. :) nu ha jag ju semester! ;)

#6 - - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Så skönt att få åka bort lite!

#7 - - Felicia - serier/film:

Sv/ jaha :) den har jag läst fast de var ett tag sedan.

#8 - - Amanda [SPONTAN]:

Lät som härliga planer :)

#9 - - Anonym:

Sv låter som du har haft en bra dag:) själv har jag skrivt matsedel,inköpslista handlat, haft mamma och min ena syster på besök

#10 - - Anonym:

Sv mm. Har du några planer för helgen?