30 Juli - Onsdag!♥

 
Nu när jag sitter vid datorn, vilket jag nu har gjort i några dagar, så har jag börjat lägga
upp spontana bild-texter istället för bild under dagen gång. Men gillar denna text. Den
säger allt och stämmer så bra in på mitt och Niclas förhållande. Så delar då med den.
 
Idag har det varit värsta ovädret! Fyfan för åska, blixtrar och ösregn som bildar översvämning!
Det var lika skit väder som det var i söndags, läskigt egentligen. Men det varade i någon timme
eller så, sedan lugnade det ned sig då jag och Niclas åkte iväg hem till hans mamma för att
fira hans syster återigen. Den 14 Juli fyllde hon 20år och då firade vi henne, men deras moster
var på Öland då och vill självklart fira Josefine, så dem satte upp ett litet kalas idag istället.
Hon fick sådan här ''benefit'' från sephora eller något, smink alltså. Jätte fina grejer, tycker jag!
Annars hände inte mycket där. Fika och lite senare blev det tacos. Sedan kom mina
föräldrar och hämtade upp mig så att jag kunde övningsköra. Så jag körde hemåt vilket då tog
en 40 minuter ca och nu sitter jag här hemma och väntar på att Niclas ska komma hem.
Han stannade kvar lite längre med tanke på att mostern träffar han inte alltid, så dem spelar
lite kort och sedan kommer han hem lite senare på kvällen. Tyckte jag att han kunde få ta och
göra, fast jag gärna hade velat att han skulle åka med mig. Men nu ska jag avsluta.
Hade tänkt att städa till lite i rummet innan Niclas kommer hem.
Önska mig lycka till!
 
Kram! ♥
#1 - - Anonym:

Sv ja det var lite trevlig med besök vi gick en sväng på dollarstore och tittade lite. Sen gick jag in på apoteket och hämtade mina mediciner och köpte flux sen på hemvägen gick vi in på familey houes och kollade lite på rean

#2 - - Anonym:

Sv låter som du kommer få en trevlig helg. På fredag så ska jag träffa min vän Sara sen på lördag och söndag blir det bara slappa. Sen på måndag börjar jag jobba

#3 - - Anonym:

Sv ja det ska bli roligt att komma tillbaka till jobbet och träffa alla igen :) blir en kort arbetas vecka för nin del 4 dagar istället för 5 har tagit ledig på torsdag så jag kan åka på marknad.

#4 - - Anonym:

Sv vi är 9 st stycke. Som jobbar

#5 - - Anonym:

Sv japp ska nu gå och lägga mig men vi höra ;) godnatt och hoppas du får en god nattsömn

#6 - - Sara - mamma till Nova&Levin :

Ja de är det verkligen! Helt underbart! Och nu saknar man jobbet! ;P

#7 - - fashion:

tiktig sann bild! :)

#8 - - fashion:

riktig sann bild! :)

#9 - - Emma Grann Fotografi:

Fin text! Väldigt sant!

#10 - - Flisan:

sv: haha jamen precis jag hoppas att jag kan få känna så att man kmr att älska sitt jobb typ :P

#11 - - Anonym:

Sv jag somnade typ vid halv 12 och gick upp vid halv 9

#12 - - Nathalie Tegelstam :

åh vilket bra citat, de är så så sant :) kram

#13 - - Felicia - serier/film:

Sv: var flera år sen. Minns inte riktigt :/

#14 - - Anonym:

Sv ja man måste städa tur att jag bor i en 2 så jag inte bodde i ett hus. Har nästan kommit halvvägs så det är skönt det. Lyssnar på hög musik så tiden går lite gitarr

#15 - - Nathalie Tegelstam :

- tack detsamma fina du :) kramkram

#16 - - Felicia - serier/film:

Sv: ja, jag minns att hennes pojkvän lämnar henne efter att hon fött barn å sen att hon flyttar till irland men inte så mycket mer.

#17 - - Anonym:

Sv sitter med min iphone för mitt inenhet på datorn funkar inte men det funkar igen i morgon då kan jsg äntligen lägga upp bilderna som jag tog på Öland. Ska fixa potatissallad som hag ska bjuda på i morgon när min vän kommer sj?

#18 - - Nathalie Tegelstam :

- tack, såå fina är dom. Skulle vara jättehärligt att ligga och sola där! :) kram

#19 - - Sara - mamma till Nova&Levin :

Jasså? Jag har jobbat sen 06. :) och från -10 på jo bet jag har nu! Så jag har jobbat där rätt länge! :)

#20 - - Caroline Kämpenberg ' :

sv: ja men åh va mysigt:) vi har varit tillsammans "offentligt" eller vad man nu ska säga i snart 4 månader. så det är inte så jättelänge :D

#21 - - Anonym:

Sv som tur så funkar mitt internet i morgon igen :) låter som du har haft en bra eftermiddag gott med pizza

#22 - - Nathalie Tegelstam:

- haha hoppsan, jag måste ha råkat skicka fel. Ber så hemskt mycket om ursäkt. Haha! :) kram