31 Januari - Fredag♥

 
Idag har det varit en otroligt bra dag faktiskt. Jag vaknade upp med Niclas bredvid mig, låg och snozzade
ett tag tills vi gick upp. Sen så trodde jag att det skulle vara sjukt jobbigt när jag skulle vara ensam här
hemma med arbetarna på kaminen i vårt hus. Men dem drog strax innan jag skulle dra och möta upp
Niclas, vilket var skit bra! Niclas slutade runt 9, nästan 10 tiden och då åkte han hit. Trodde först inte
att han skulle åka hit, men han gjorde det. Ren kärlek säger jag bara! Sen åt vi lasange tillsammans och
mös tills jag skulle möta upp mamma kl 14.00. Då åkte han till sin skola för att fixa en sak, sen skulle
han åka hem för att hämta en hammarby halsduk till ishockyn idag, sen komma till mig. Men det blev
lite för mycket + att onödigt att åka fram och tillbaka för en kort stund med mig, så blev att jag och
mamma åkte till Jennys dagis, hämtade Jenny och åkte till centrum för att handla present till Cassie.
Blev att jag fick en doppressent också, vilket ni kan se ovanför bilden här. En termomugg. Awesome!
Vid kl 18.00 gick vi, jag, mamma, pappa och Jensan ner till familjen Sjögren för att fira Cassies 12
års dag. Lyckad kväll kan jag säga er. Det var jätte trevligt, med god mat och gott sällskap. Fick höra
gott från Cassandra också om mig och Niclas. Och hörde mamma säga gott också om honom.
Det glädjer mig stort, synd bara att han aldrig får vara med när dem säger detta. Men såhär sa dem
Cassie: ''Jag tycker att du och Niclas passar jätte bra tillsammans.''
Och mamma: ''Niclas är en jätte fin kille, och ja faktiskt ni passar jätte bra tillsammans.''
Snacka om att det kan glädja mitt hjärta något enormt! ^^, men nej, hoppas det gick bra på
hockey matchen, mellan tumba och hammrby. För min killes skull, hoppas jag att hammarby
vinner! Sen hoppas jag att han också har haft en jätte trevlig dag, för har inte pratat med han så mycket
under denna kväll. Så om han ringer ikväll, får vi se då. Om inte, får vi se imorgon! Får se !
Godnatt och hoppas ni också haft en trevlig dag! ♥
#1 - - En plats i solen:

Lät som en bra dag

#2 - - Hanna:

Vad ska du göra idag då?:D

#3 - - J:

sv:
aa, jag har blivit förkyld:/

#4 - - Anonym:

söt :D

#5 - - FlizanLizan:

sv: vad bra :)
ja :/

#6 - - Emelie:

Hoppas ni får en mysig kväll, ska ni kolla på mello?=) kramis