30 Januari - Torsdag♥

(Bild tagen från google)
 
Hello allesammans! Ja, jag mår lite bättre nu. Imorgon kommer jag må super duper bra iallafall!
Förutom att det blir en natt utan Niclas, maybe. Vilket suger järnet. Men om det blir så, så blir det
så. Annars idag, som ni kanske la märke till med mitt inlägg här under, så var jag hemma från skolan
idag. Vilket min älskade Niclas också var, så vi har bara varit hemma och latat oss. Härligt!
Typ fyra-fem män kom hem till oss idag, som imorgon också, för att fixa en kamin hemma hos oss.
Så det har varit fullt upp här hemma. Jag och Niclas kollade på Benjamin Buttons ''otroliga liv''
och jag kan säga att den var bra, lite lång tråkig men jävligt lång också! Men gillade att han föddes
som en gamling, istället som en bebis. Intressant tanke en människa kan ha i hjärnan. Men sen
har vi pluggat lite, han för det mesta och så har jag för det mesta kollat på the vampire diaries.
Härligt härligt! Nu kommer det bli mer plugg och sedan kommer det bli revange för oss. Ha det
bra, en massa pussar till er!
#1 - - FlizanLizan:

sv: hehe okej :P
haft en bra dag? :)

#2 - - Anonym:

sv: hah det är lugnt :P

#3 - - Anonym:

sv: nej det har jag inte :) vad är det? <3

#4 - - Anonym:

sv: aha okej låter segt ju :P<3

#5 - - J:

sv:
jorå,det är bra:D
görs?

#6 - - FlizanLizan:

Sv: hehe okej :P
Haft en bra dag? :)