27 Februari - Torsdag♥

 
Hejsan, lite lam bild kände jag. Men det fick bli den idag då. Men idag har det varit en rätt härlig
dag. Sov till 11 då jag och Niclas gick upp och gjorde tre varsina varmkorvar till lunch och sedan
ringde jag min APL plats. Det gick jätte bra, fick bra information som förra året och känner lite
press på hur det kommer att vara. Men jag tror att det kommer gå bra, som förra året. Men ja,
annars har vi bara åkt till Högdalen och kollat på footloose och ätit lasange. Gott och mysigt!
Nu ska vi mysa med hans pappa framför teven och sedan ska jag kolla på revange om 40 min.
Kram ♥
 
 
#1 - - LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Vad är APL? :) Finns så många namn och förkortningar på allt, haha!

#2 - - Flisan:

sv: tack :D

#3 - - Flisan:

sv: tack :D

#4 - - Flisan:

sv: allt bra med dig idag? :)

#5 - - Cajsa:

sådär...mycket skit som händer igen....

#6 - - Cajsa:

sådär...mycket skit som händer igen....