30 december - tisdag!

 
 
Hejsan! Blir lite senare inlägg idag. Men jag håller på med julklapps delar från 2014. Jag blev
som sagt jätte nöjd utav allt jag fick utav alla. Hoppas att ni också blev nöjda med era också!
 
Annars idag har jag och Niclas gjort något riktigt roligt. Vi har åkt... Skridskor! Spännande va?
Att han fick iväg mig, det är ett mirakel. Men vi körde i en timme, runt runt i en inomhus hall &
sedan gav vi upp och åkte hem. Ramlade inte en enda gång. Men det var en gång då jag höll
på att ramla. Vet egentligen inte vad jag gjorde, jag gjorde en snurr och in i rinken och en snurr
till och in i riken igen tills Niclas fångade upp mig och då brast jag i skratt. Det var jätte kul 
samtidigt som att det var läskigt för hade ingen som helst kontroll samtidigt som jag inte ramlade.
Jag skrattar då jag bara tänker på det, så härligt var det att åka skridskor, haha!
 
Annars har jag bara pluggat på körskolan och tagit det lugnt. Nu tittar vi på skånes humor eller
så och dricker kaffe och äter winerbröd. Imorgon är det nyårsafton som ska firas hemma hos
mig tillsammans med min familj + alla min brors vänner. Får se hur det går, haha. Men Niclas
ska tyvärr jobba, antagligen, hoppas inte, så vi kommer att få fira lite innan och då han kommer
hem igen. Hoppas att han inte behöver åka och jobba, vill mysa tillsammans med honom!
 
Hoppas er dag har varit bra, näst sista dagen i december.
 
Kram!
 
 
#1 - - Boel:

Roligt med att åka skridskor :)

#2 - - Flisan:

sv: det kmr att komma upp ett inlägg om vad som fanns i paketet hehe :P

#3 - - Anonym:

Det är redan fixat har hittat ett vin som passar

#4 - - Anonym:

la revedere merlot

#5 - - Anonym:

Sv ja det verka vara gott det är med skogsbär och vanilj rött vin. Det är snällare mot min mage än vad vitt vin är

#6 - - Anonym:

Japp vad gör du ikväll?

#7 - - Anonym:

Aha okej jag ska också gå och lägga mig snart ska bara läsa klart ett kapitel

#8 - - Anonym:

Japp är inne på andra boken så snart är den klar så kan jag börja med sista boken sen ska nu sova godnatt sov gott

#9 - - Elin:

Vad roligt! :)

#10 - - Flisan:

sv: ska du hitta på nått speciellt idag då? :D

#11 - - Petra:

aha okej älskar att läsa det är en sån avkoppling

vilken bok läser du nu?

hade du också problem innan och och komma in på bloggen?

jag kunde inte komma in innan

#12 - - Boel:

Hoppas du får en fin nyårsafton!

Sv: Roligt :) Har ingen tid ännu ^^

#13 - - Petra:

Gott nytt år i förskott Hoppas du får en en fin nyårsafton!

#14 - - Denise:

Gott nytt år Carolina!
Jag önskar dig en riktigt trevlig nyårsafton och en härlig början på det nya året! ♥

#15 - - hanna:

tack vad söt du är! :D hoppas du får ett bra nyår !

#16 - - Anonym:

Mm det är bra med böcker. Nä har aldrig hört talas om det man lär sig något nytt hos tiden.

Ja det hade jag det står att servicen inte kunde hitta och sen kom det fram en ko. Så det var lite irriterande så hoppas det funkar nu