Om lördagen den 30 augusti!

 
 
Ja, väldig livlig fantasi känner jag när jag kommer med en ''lördags'' bild!
Men hittade inget vettigare för tillfället. Igår hände mycket på en gång så
hade inte riktigt den tiden att kunna lugnt sitta och blogga. Gick till såhär:
 
Jag och Niclas vaknar väldigt trötta vid 07.00 för att vi snabbt upp måste
duscha och fixa iordning oss och vara klara då till kvart över 8 då mamma
och pappa stod nedanför och väntade. Sedan åkte vi till Örebro där vi
tillbringade dagen, kvällen och natten. Min morfar fyller år idag så vi firade
hans födelsedag redan igår med nästan hela släkten, var några som fattades.
Men det var väl trevligt! Getingarna däremot var inte så trevliga och fick mig
att få panik en gång under fikat. Men morfar har hittat på att man tänder på
kaffepulver (antar jag?) och då håller sig getingarna borta. Värt att testa!
Nej, men annars var väl dagen helt okej. Mös med alla olika släktingarna och
spelade kort mm. med dem andra. Kräftor blev det också. Nej, jag och 
Niclas gick väl och lade oss vid elva tiden skulle jag kunna tro. Helt okej tid
i alla fall. Många gick och lade sig då också. Så nu sover han medans jag
som alltid, är vaken nu. Funderar antingen på att ta mig upp till det stora
huset, eller ifall jag ska ligga kvar här ett tag till och låta Niclas få sova ut lite.
Får se! Hörs av senare idag då!
 
Kram!
#1 - - Anonym:

Sv vad bra det är sådär med dig min sjukdom är just nu sjukdom aktiv så det är lite jobbigt

#2 - - fashion:

Härligt! :)

#3 - - J:

sv:
oj haha menar butiken zoo. i bromma blocks:)
ja det går bra!

#4 - - Flisan:

Sv: det äre oxå hehe :D

#5 - - Mia:

ah okej :)

Skoj med kalas! Jag var till Västervik igår på 50årsfest :)

#6 - - MartinaOlsson:

VINN ÖRHÄNGE FRÅN MARIA BLACK - VÄRDE CA 500KR!
http://martinaolsson.myshowroom.se/44014/tavling-vinn-orhange-fran-maria-black/

#7 - - Sara - mamma till Nova&Levin:

Heh, ja de är det. Nu ska vi nog ut och klicka lite kort. :D Haha. jag är sugen på fotorunda idag. Så de får nog bli en sådan idag. :D

#8 - - Ida Edström - Östersunds största blogg.♛:

lät som en mysig helg!

#9 - - Anonym:

Haha, jag är ju en filmkritiker utan dess like när jag ser på film och det var på tok för många otroliga saker och saker som inte stämmer så det gick bara inte;)

#10 - - Mikaela - bakning, träning och foto:

Kommentaren var såklart för mig (återigen haha).

#11 - - Anonym:

Sv ja det är jobbigt har haft täta skov nu och hoppas doktorn hittar någon annan medicin som gör så att skoven Inte är så täta

#12 - - Anonym:

Sv var hos läkarn i onsdags och då var allt bra sen i torsdag började min mage krånglar så ska ringa till mag och tarm i morgon och se vad som sker

#13 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv, jaha! men gud, vilken berättelse!! så himla gulligt av dig ju <3 då förstår jag vad du menar <3