31 Augusti - Söndag ♥


 
Ja som sagt, gillar när fantasin flödar in i hypofysen på mig!
Idag har det varit en lugn söndag för min del. Vaknade runt kanske halv 8-8 och
kollade på halva filmen av family weekend som jag tyckte var skit bra, än så länge!
Kurade ihop mig bredvid min sovande pojkvän och mös med honom tills han vaknade
vid 09.00 då vi bestämde oss för att gå upp. Vi åkte typ två timmar efter att vi vaknade,
så vi hann precis packa, städa upp efter oss där vi sov, dricka kaffe och äta lite lasange
innan vi var på språng igen. Lämnade av Niclas för att han skulle gå på kurs, så har
suttit här hemma och läst på lite om hälsopedagogik och lite om vatten djur mm. Intressanta
grejer har jag lärt mig idag! Men blev McDonalds till middag idag, kan aldrig bli fel!
Så nu ska jag återigen kura ihop mig hos mig kille och mysa innan vi ska ta och sova.
Sovmorgon för mig imorgon, men kommer att bli att jag vaknar runt 06.00 i alla fall!
 
Kram! ♥
 
 
#1 - - Anonym:

Sv du får söka på googel om det orka inte skriva om det det finns bra fakta om min sjukdom där

#2 - - Moa:

är trött på måndagar och skolan börjar, men de ska bli kul ändå :)

#3 - - fashion:

Tråkigt att de är måndag imorgon! :((

#4 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät mysigt :)

#5 - - Anonym:

Svok är hemma från jobbet idag för min mage sen är jag trött också har sovit dåligt i natt

#6 - - Sara - mamma till Nova&Levin :

Nej precis, men de är tyvärr nästan alltid fel väder för min smak att fota i! Gillar inte spöregn! :(

#7 - - Anonym:

Sv tror det kan bli beror på hösten är här nu

#8 - - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Gott med Mc Donalds mat haha:)

#9 - - J:

sv:
blandras, chihuahua och shitzu tror ja:)

#10 - - Flisan:

Sv: najs :D

#11 - - Petra:

sv oj jag skrev visst fel skulle vara till nån annan

#12 - - Ida Edström - Östersunds största blogg.♛:

- haha, precis ;)

#13 - - Petra:

sv japp det var inte min sjukdom som spökade utan det var något annat så nu går jag på behandling mot det vilken tur.

#14 - - Petra:

sv det var skönt att höra att det inte var ett skov nu kan pusta ut :)

#15 - - Mia:

Hans pappa bor på Öland :)

Mums med lasagne! Är evigheter sedan jag har ätit det. Får oftast ont i magen om jag äter det då det är mycket ost, sås och lasagneplattorna :(

#16 - - Petra:

sv pratar i telefon samtidigt så skrev nog lite konstigt

#17 - - Ida Edström - Östersunds största blogg.♛:

- rätt skönt endån ju. lång sovmorgon på en sådan hemsk dag som en måndag, haha! :p

#18 - - Ninni:

sv. alldeles för länge ;D
har ca 9 veckor kvar :)

Hoppas du fått en bra start på veckan :)

#19 - - Petra:

sv mm

#20 - - Petra:

sv det står helt still på mig vet inte vad jag ska skriva så väntar tills jag orka

#21 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv; åh vad gulligt! :) <3

#22 - - NATHALIE - Fashionblog :

- tack bästa du :)
Hoppas du haft en bra måndag! kram

#23 - - Ida Edström - Östersunds största blogg.♛:

- bor ni tillsammans? samma här.. min pojkvän slutar klockan 9 ikväll, så sjukt drygt :(

#24 - - NATHALIE - Fashionblog :

- tack tjejen :) Kram

#25 - - livet med Asperger och kronisk smärta:

Hej tänkte bara tipsa om jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-500 unika läsare/dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2014/09/veckans-blogg.html


Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas att du får en bra dag kram:)

#26 - - Anonym:

Sv japp så kan det vara i bland