30 April - Onsdag (valborg)♥

 
Här tyckte jag var en utmärkt bild för dagens inlägg. Family. Det är vad som har hänt på
min valborg idag, bara umgåtts med familjen. Nej, men jag gjorde inte mycket på skolan
idag. Kort dag idag, så mötte upp Niclas och åkte hem med honom samt Liina, min bästa
vän. Det  var trevligt och lite chockerande att se henne där samtidigt! Men sedan drog
Niclas vid 16.00 för att träffa sina kompisar och för att grilla och umgås. Jag skulle ha
träffat Liina, men hon skulle till en annan majbrasa och jag tänkte att jag orkade inte åka
fram och tillbaka så jag stannade istället hemma med mina föräldrar och hade en egen
majbrasa inomhus. Alltså i kaminen i vardagsrummet. Så idag har jag ätit tre rätters
middag, sedan kollat på filmen Ted med mina föräldrar. Den var bra, även fast jag sätt
den innan i höstas. Värd att se. Så nej, min valborg har varit jätte bra. Lite tråkigt att
Niclas inte var här, men jag kommer att få en massa valborgar att fira med honom!
Hoppas ni haft en bra valborg samt dag! Många kramar till er allihopa ♥
#1 - - Linda:

fin bild

Svar: Tackar! :)
Carolina Knas Thoor

#2 - - Cajsa:

Nope...de skulle hjälpa mig på capio att få en ny psykolog men tror de har glömt bort mig.

#3 - - Cajsa:

Linnea är på mig hela tiden om att jag måste ringa dem men pallar inte.

#4 - - Nathalie Tegelstam:

- den ska nog finnas kvar:) Annars har dom väldigt andra snygga skinnjackor! kramkram

#5 - - Anonym:

gillar bilden :D

#6 - - Anonym:

gillar bilden :D

#7 - - felicia - film/serier:

sv: verkligen, det är ju faktiskt inte självklart att de är så :) men det är en bra situation för er då.
Jag tror att det kommer att lösa sig för er snart<3 :)