29 April - Tisdag!

 
 
En av dem vackraste rosorna jag har fått. Denna är en av dem 7 rosor jag fick utav Niclas på
vår första månads dag. Vackert! Sedan har det varit en trevlig dag idag. Började med att vakna
upp med världens finaste kille som varje dag. Sedan åkte jag till skolan och var där till 12.00.
Sedan mötte jag upp Niclas för att sedan äta lunch tillsammans och åka till körskolan. Så idag
har jag kört bil för första gången, om det inte gills med att ha suttit i morfars knä och fått rattat.
Det var jätte roligt faktiskt, inte sådär så att jag ville gråta (vilket min handledare sa att jag fick
göra), men nervöst. Det var spännande även för att jag trodde inte att jag skulle få köra någonting
idag, men jag växlade upp till 3:an och hittade dragläget och fick lära mig att köra runt vid en
bostad. Det var trevligt, det var det verkligen! Jag som var så anti emot att inte få köra privat,
men det kommer det med. Annars har inte mycket mer skett. Men jag tycker ändå att det är
mycket! Hoppas ni även har haft en bra dag och fortsatt trevlig kväll/ natt. 
Kram!
#1 - - ADARAS.se - Where blog meets magazine!:

sv: varsågod :)

#2 - - Anonym:

så fin :D

#3 - - Jasmine:

Sv:
Haha näää:)
Allt bra?

#4 - - Felicia:

åh vad sött, älskar att få blommor!

puss

#5 - - felicia - tv/serier:

Grattis på månads-dagen! :)

sv: Okej, men det är ju jätte bra att ni har det :) bra, att komma överens så att hon kan känna att hon lämnar över jenny i rätta händer.

#6 - - jasmine:

sv:
jorå=)
görs?