Min dag typ♥

 
Idag har jag inte jätte mycket planerat. Jag ska åka och klippa och färga mitt hår
och sedan om jag har tur så kanske mamma kan shoppa med mig. För att jag
skulle gärna vilja shoppa innan lördag, till pappa. Men vi får se hur det går, men
idag ska jag i alla fall få fixa håret, vilket jag skulle ha gjort i September. Menmen,
den glömska tjejen här är så otroligt glömsk att hon aldrig ringer när hon ska det.
Men det går bra nu med, mitt hår är faktiskt inte så kaos som jag tror. Men nu ska
jag fixa mig och sedan dra. Ha det bäst, pussar ♥
#1 - - Anonym:

Härligt :D

#2 - - Anonym:

Varför inte då? :)

#3 - - Meia:

Vad kul, vilken färg? :D

#4 - - Cajsa:

allt bra med dig idag sötnos?

#5 - - Anonym:

sv: varsågod :d

#6 - - MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

#7 - - Jessica:

sv' hehe. ha en bra dag!

#8 - - Anonym:

sv: ja det är bra, själv <3

#9 - - Milina:

Söt bild!

#10 - - Linnea:

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Tråkigt, med mig är det bara bra! :)
Vad ska du göra resten utav veckan då?
Kram ♥

#11 - - hanna:

hoppas du haft en bra torsdag :D

#12 - - Anonym:

vad gör du ikväll <3

#13 - - Anonym:

Jaha men man kan ju ha linne under :D

#14 - - Tess:

Vilken söt bild! :) Kram