31 Oktober - Torsdag♥

 
Blev två bilder idag. Tydligen är det halloween idag, vilket jag verkligen har missat. Jag insåg det
när jag stötte på min faster och hennes familj + såg många småbarn springa ''bus eller godis'', Det
som mest var pinsamt var att jag och mamma precis varit vid affären och inte haft en tanke på att
ens köpa godis. Så jag vart lite små rädd ifall dem skulle få för sig att komma och knacka på oss.
Men vi hade tur, det gjorde dem inte. Men annars kl 13.00 fixade jag iordning mitt hår. Jag skulle
egentligen ha färgat, men blev slingat. Blonderade håret ljusare och än så länge? Inte jätte nöjd men
mamma tyckte att jag var fin, och flera tyckte det, så jag antar att jag vänjer mig? Sen klippte jag lite
mer än en cm på topparna. Så nu är jag fräsch! Kind of. Tog på mig sista salvan, så jätte fräsch vet
jag kanske inte. Men annars så har jag träffat mamma och köpt present till pappa, vilket jag inte
tänker säga vad det är än, men jag är nöjd med vad han får. Annars har jag inte gjort mycket mer
och  kommer inte göra mycket mer heller. Så antar att det här är ert enda inlägg för ikväll.
Kram♥
#1 - - Celine:

Åh jag älskar The Vampire Diaries

Så tråkigt att man glömmer Halloween hela tiden nu :( Alla andra tycker att det är en så speciell dag & jag vill också tycka det men för mig är det som vilken torsdag som helst :(

#2 - - Anonym:

det är sådär...eller egentligen är det inge bra alls men sådär låter i alla fall bättre...

#3 - - FlizanLizan:

sv: jaha usch då förstår jag hoppas det blir bättre!

#4 - - Cajsa:

skönt med någon som förstår mig. :P
har du några planer för morgondagen då?

#5 - - Cajsa:

hihi ok. jag ska fixa med lite upcomming blogginlägg, städa och sedan ska jag och mysa med min fina systerdotter. :)

#6 - - Meia:

Sjukt cool pumpor :D

#7 - - Meia:

- Haha okej, ha en bra dag och du får gärna kolla in mitt inlägg som unicef bloggare: http://meialindholm.blogg.se/2013/october/unicef-2.html#comment

#8 - - Cajsa:

hihi ja du sa det! :D mys, mys! ;-)

#9 - - FlizanLizan:

sv: hehe så lite så :D
några planer inför helgen? :D

#10 - - Cajsa:

Elina. :)

#11 - - Celine:

- Haha man tänker inte så mycket på det :)

#12 - - hanna:

mysiga bilder !:D

#13 - - Anonym:

ja absolut :D

#14 - - malin:

-ja visst är det så :( Orkar inte läxor :(

#15 - - Anonym:

sv: jag ska äta middag med några vänner och se idol <3

#16 - - J:

sv:
jorå
görS? =)

#17 - - Jessica:

sv' tack! :)

#18 - - Sara:

Haha vi hade inte heller godis hemma ;)

#19 - - Cajsa:

hihihi ja eller hur!? :D de hade galet svårt att komma överens om ett namn dock..xD