30 Oktober - Onsdag♥

 
Hello. Det fick bli en ganska gammal bild. Det var den 14 September då jag tog denna bild.
Men idag har det varit en riktigt jävla slapp dag. Jag har ärligt talat inte gjort ett skit än att bara
sitta hemma, ätit två gånger, varit social och kollat på one tree hill. Inte världens bästa dag på
ett skönt lov måste jag få säga. Men jag trodde jag skulle träffa en kompis, blev han vill träffas
vid halv 11. Jag vet inte om jag är så pass sugen på det, men vi får se när tiden är slagen.
Annars kommer kvällen att fortsätta som dagen har varit. Skönt det och det är sista gången
som jag har denna hårfärg och frisyr. Imorn kommer jag att klippa mig och hoppas att hårfärgen
som jag kommer fixa, kommer delvis passa mig så bra som denna gjorde. Ha det bra,
kram ♥
 
 
#1 - - Anonym:

Låter ändå som en skön dag tycker jag :D

#2 - - Anonym:

Ja de brukar ju va så, har varit såna dagar för mig hela den här veckan typ då jag är sjukskriven man blir ju rastlös :P

#3 - - Anonym:

fin!

#4 - - Anonym:

ja men ibland är de skönt :)

#5 - - J:

sv:
duscha precis. allt bra? :)

#6 - - FlizanLizan:

sv: vrf bara sådär? :/ jora de e bra med mig :)

#7 - - Anonym:

ja de tycker jag med är mycket roligare :D

#8 - - Anonym:

Jo :) men de blev för mycket ett tag så de har varit skönt och ta en vecka från allt men jag går ju och tränar :D

#9 - - Johanna - A dream as model ♥:

fin!