29 November - Fredag♥

 
Idag har det faktiskt varit en lyckad dag. Jag har fått umgås med mina tre bästavänner
i skolan idag, som sagt var alla där idag. Sedan slapp jag göra redovisning på medicinen
och jag fick sluta 30 minuter innan jag skulle ha slutat egentligen. + det bästa av allt,
jag fick prata med Kim i telefon ett bra tag vilket fick mitt hjärta att skutta iväg ett slag.
Älskar den känslan när jag hör hans röst, hans skratt eller hans leende som är riktat mot
mig. I miss him, fast vi sågs igår på morgonen. Annars efter skolan åkte jag direkt hem och
var hemma kanske 2 h innan pappa kom hem och innan Marcus släppte av Jenny hos oss.
Sen kom mamma nyss hem från en julfest eller något liknande med sina arbetskamrater
så jag har fått vara ensam hemma med pappa och Jenny idag. Det var mysigt! Annars har
jag inte gjort mer än att typ bara ligga i soffan och kollat på one tree hill och väntat på ett
samtal. Så det har varit min dag, Jenny och Kim har varit det bästa på denna dag!
Kram ♥
#1 - - Linda:

nej det är inte knäppt det är kärlek tokstålle:D

#2 - - Anonym:

sv; haha gör det du :P

#3 - - - Caroline:

sv: oj går du natur? :O

#4 - - - Caroline:

sv: oj går du natur? :O

#5 - - J:

sv:
var på bio!
allt bra? =)

#6 - - Cajsa:

hahaha...hur är läget med dig annars då?

#7 - - FlizanLizan:

sv: jaha vad mys :D
igår var jag på gymmet och idag har jag spelat match och resten av helgen blir chill :P

#8 - - J:

sv:
jodå =)
görs?

#9 - - J:

sv:
ska kanske ta och se en film just nu =)

#10 - - J:

sv:
hur har din vecka varit? =)

#11 - - saandrafoto :

ha en bra lördag kväll, glöm inte min frågetsund på bloggen! (:

#12 - - Anonym:

fin bild <3

#13 - - Cajsa:

nej men gumman då. :(jo här är det helt ok. :)

#14 - - FlizanLizan:

sv: ja :)
haft en bra dag? :)

#15 - - Cajsa:

hm..knepig kille! :O varför vill en människa göra så mot en annan!? :O

#16 - - Cajsa:

vill inte ta hans sida men han kanske har lite psykiska problem som gör att han låser sig? Något som han inte har viljat berätta för dig än.