29,30 Mars- Fredag och påskafton! <3

 
Hejsan!
 
Jag vet, jag har slutat blogga för några dagar. Hit me! Inte bra, inte bra.. Men iallafall så tänker
jag skriva llite nu om vad jag gjorde i fredags och igår. 
Fredags:
så vaknade jag och Oskar klockan 07.00 och gick upp. Umgicks med Jenny och mina föräldrar.
Packade och fixade iordning oss. Vid kanske 10.00 var vi utanför huset och satt i bilen påväg
hem till mormor och morfar i Örebro! Jag och Oskar i Marcus bil, Jenny, mamma och pappa i
deras bil! Och kom fram strax vid 13.00 eller runt 12 och åt mackaroner med köttfärsås! Mums!
Sen lekte vi med scrollan, hon, jag, älsklingen och Marcus gick ut och sparkade lite fotboll och
mös ute! Sen så gjorde vi inte mycket mer faktiskt. Jag och Oskar sov i lilla huset på övervåningen
och Marcus på undervåningen. Och resten i det stora huset. 
Lördag:
Så kanske vi gick ut vid 08.30 och lekte med Jenny penny! Påsk ju, så duschade och gjorde oss
fina. Jag hade på mig klänningen där över och sen så ville min bror hemskt gärna ut till marieberg
(ett shopping ställe) och handla godis till sin tjej. Så vi åkte, jag Oskar och Marcus dit bort. Var där
inne rätt så kort och när vi kom hem skulle MArcus och OSkar tvätta Marcus bil. Så det gjorde dem
tillsammans och jag stod och kollade på innanför huset med Jenny. Tyckte hon var super kul! Det
var efter vi fått påskgodisarna m.m. Jenny fick en docka av mig, en docka av farmor. Kläder av
pappsen och en tjocktröja av gammel mormor och gammel morfar! Och den rosa skinnjackan Jenny
fick av pappsen sin satte jag på henne och gick ut och så fick hon se live på biltvättningen. Det
tyckte hon var super kul. Och loligt att mysa i Oskars famn oxå! :D gulligt! Och sen åt mig påskmat och
umgicks med alla. Jag tog mest hand om Jenny med tanke på att om hon inte fick vara hos mig skrek
hon :( haha lite jobbigt faktiskt. Men sen blev det tårta och vid 20.30 gick jag och Oskar ner till lilla
huset och sov där själva :D nice!! Marcus åkte till Anna (hans flickvän) sent sent på kvällen! Så vi
kollade på andra avenyn innan vi la oss och susssa! :D mysigt! Pussar <3
#1 - - Mia:

Nej vi har gjort slut för ett tag sen, har skrivit om det på bloggen tidigare i mars så.. Jag firade bara med mamma :)

#2 - - M I C H A E L A:

- Taack :D detsamma :)

#3 - - bella:

Godmorgon, allt bra? :D

#4 - - Emelie:

Sv; tack så jätte mycket :)

#5 - - Sofie :

Har du haft en solig dag ?:)

#6 - - Ida:

Fin klänning!

#7 - - felicia:

vilken fin klänning

svar: nej, menar att du hade gått upp så tidigt så jag antog att ni kanske hade det :) men okej.

#8 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

helvete vad tidigt ni vaknar :o

#9 - - sussi:

gud vilken söt klänning =)

#10 - - Mia:

Ja men det går bra ändå, vi är kompisar i alla fall så :)

#11 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

- haha ;)

#12 - - J O Y ▲:

Så fin klänning! *_*

#13 - - M I C H A E L A:

Fin klänning! :)
- Lugnt!

#14 - - Anonym:

skönt, jo det är bra! :)

#15 - - Mia:

Nej än så länge är det inget problem men vi har ju inte träffat några andra ännu så vet inte hur det skulle vara. Men vi har varit tillsammans så länge (6,5 år) så vi kommer va vänner, sen är vi ju jättebra vänner osv med varandras släktingar osv :) Är som en andra familj.

#16 - - Joanna-Livet med Asperger+reumatism:

Svar: kul att du ville vara med i veckans blogg! En vinnare är nu publicerad så gå in och se om det blev du annars passa på att anmäl dig till den nya tävlingen och få en nya chans:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/03/veckans-blogg_31.html
Kram Joanna

#17 - - F E L I C I A:

riktigt snygg klänning!!! :)

#18 - - Emelie:

Fin klänning! :)

#19 - - anna:

låter som du haft en bra påsk :)

#20 - - Malin:

Sv: Härligt! :)

#21 - - bella:

va gör du ? :)

#22 - - emilia:

fin och påskig blogg ;)

#23 - - Isabella:

Så fin klänningen! :) ha en fortsatt bra dag, kram!