28 Mars- Torsdag♥

Hello! :) ♥
 
Idag vaknade jag 05.00 ! Vad gör man inte för ens kille? ;) men han tog tåget 05.02 och kom fram 8.40!
Då stod jag och min bror där och väntade honom! Vi var redan inne i centralen tidigt, så vi passade på att
åka och träffa på pappa. Sen fikade vi inne på mcdonalds, och drack världens äckligaste kaffe! Inte gott...
Sen dess har jag bara varit hemma, typ. Vi kom hem och kollade på supernatural och andra avenyn och
mös! Sen vid 15.50 åkte vi till centrum för att hämta upp Jenny! Sen handlade vi med mamma och sen när
vi skulle hem tänkte mamma skjusa oss. Men hon fick inte ner den satans jävla vagnen (hatar vagnen) så
jag och Oskar fick åka själva med en tom vagn xD gud vad alla kollade och viskade om oss ! Menmen,
vad gör man inte för att få komma hem ? Men det var kul faktiskt! Sen dess har vi haft solsken och Jenny
fick leka lite på framsidan, innan vi bestämde oss för att vara inne och leka. Och nu sover hon och jag och
Oskar ska snart kolla på andra avenyn och mysa och sova ! Ha det bra, pussar! :) ♥
 
#1 - - Andrea:

Sådär nu har jag gjort ett länkbyte :)

#2 - - anna:

åh roligt :)

#3 - - ✖PING LOWHNGERN✖:

Oh tack ska du ha! :DD<3

#4 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

åh vad söta!!

#5 - - Mia:

Mysigt att va med pojkvännen! :) Hoppas ni får en bra påsk :D

#6 - - Molly Bergström - UPPSALA:

oke oke ;D

#7 - - M I C H A E L A:

- Aha okej :)

#8 - - Anonym:

ha en fin dag :D

#9 - - Malin:

Sv: Svarar på kommentarer och bara tar det lugnt såhär på långfradagen. ;)
Själv?

#10 - - M A T I L D A ♥:

sv. hihi ah :D
KRAM

#11 - - Jeanette:

sv: Okej, härligt :)

#12 - - J O Y ▲:

Åh Andra avenyn är så bra :}

#13 - - anna:

Glad påsk :)

#14 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

- varsågod :D

#15 - - sussi:

haha vakna oxå 5 men somna som tur var om :P

#16 - - Mia:

Tack, jag tror påsken blir bra för oss också :D

#17 - - Molly Bergström - UPPSALA:

Absolut :D hur mår du?

#18 - - Emelie:

Sv; Vad roligt! :)

#19 - - Anonym:

har ni distans förhållande eller varför tog de så lång tid? :)

#20 - - felicia:

har ni distans förhållande eller varför tog de så lång tid? :)

#21 - - M I C H A E L A:

- Detsamma :D

#22 - - Mia:

Jodå min dag har varit riktigt bra :) Vi har shoppat, ätit restaurangmat osv :D

#23 - - Malin:

Sv: Mysigt det låter!

#24 - - Anonym:

Godnatt :)