Hissar lukta gottare i duschen! <3

 
Jag skulle vilja hissa dem här shampoo, balsam/conditioner och shower and bath.
Jag skulle åka hem till Oskar för 5 dagar och tänkte att jag behövde köpa med mig
något litet åtminstone. Ett av mina bästa köp måste jag få meddela! Var super nöjd
och luktade godis! Luktade num num! Och det finns andra färger och lukter, men jag
valde denna för denna gång! Nästa gång jag åker till Oskar, kanske jag väljer en annan!
Men jag rekomenderar dem här två åtminstone! Ha en underbar dag allihopa!
Pussar <3
 
#1 - - felicia:

sv: haha, jag med men tycker att det känns lite läskigt samtidigt.

#2 - - F E L I C I A:

Har också testat dem, luktar riktigt gott! :=)

#3 - - Felicia:

Sv: jag körde en meter med min pojkväns bil för några månader sedan och det var läskigt, haha.
Min syster hade gjort de med hennes förra pojkvän och tyckte att de var läskigt också, haha!
Känns som man åker (rullar kanske de heter när de är 1 m) snabbt fast man inte gör det.

#4 - - ♫♪ sandra:

nice!