29 Juni - Lördag <3

 
 
 
 
Hejhej! <3
 
Just nu sitter jag här i Örebro, med alla i min mammas släkt ungefär. Känns det som!
Imorse åkte vi till Örebro, hela min familj! Exakt alla i min familj är här faktiskt ! :D
Och sen så påväg dit, vaknade Oskar upp och mumlade mcflurry. Självklart svängde
Marcus in på donken och gav oss en varsin specialare : smartis med chokladsås!
Mums :D sen har vi varit här hela dagen, från kl 12.00. Härligt värre :D jätte mysigt att
visa upp min kille igen! Han har träffat flera idag. Härligt värre :D men det har varit vår
dag. Firat mamma och mormor. Mamma fick : femtio nyanser av honom av mig och
Oskar! Sen fick mormor : the body shop paket. Där i fick hon :  en vanlig tvål, flytande
tvål i duschen, en skrubbsak med skrubb och body lotion av mig och Oskar! :D
Nice :D firade dem idag! Härligt värre :D Men nu ska jag mysa med alla! 
Pussar <3
#1 - - Felicia:

Sv.: jo tillslut lär man sig ju :)

#2 - - Felicia:

Sv: ja :) så är det ju

#3 - - Felicia:

Sv: men åh! Skulle inte våga övningsköra i en fin bil ens.

#4 - - Anonym:

Gud vad god tårtan ser ut! haha!
Ja de va längesen :/ Hur är det med dig? :)

#5 - - Lisa Radojewska:

Gud vad god tårtan ser ut! haha!
Ja de va längesen :/ Hur är det med dig? :)

#6 - - J:

sv;
görs?=)

#7 - - Linda [fotoblogg]:

Sv: Håller just nu på att svara på kommentarer, själv då? :)

#8 - - Felicia:

Sv: jo men mende inte riktigt så. Menar typ mer ny eller bra märke med det. Mammas bil är en liten Ford typ så skulle ju inte gå under om den råkade gå sönder elr något inte för att jag tror att en bil går sönder så lätt men alla fall.