28 Februari- Torsdag<3

 
Hejsan! :) <3
 
Ja, igår hade jag känt Oskar i 2år och idag så har jag namnsdag tillsammans med min mamma och
min mormor. Grattis på er! Typ som firande gick vi ner och bakade kladdkaka i muffinsformer. As
goa! Hårda kanter och mjukt innantill! 9 st var :D och sen ben och jerry , choklad och gottis! Älsklingen
gick ner nyss och hämtade te också! Hur gulligt är inte det? Han sa: ''jag älskar att göra dig såhär jätte
glad, så jag går ner och gör te till dig.'' :D as nice! Love him much! Men idag har vi inte gjort något
speciellt. Huset håller på att blåsa omkull idag och typ ingen skolsken alls, så jag har faktiskt inte varit
ute idag. Första gången på alla dem här dagarna! :o men okejokej! Nyss kom älsklingen upp och han
tog mitt favo tea, med socker och mjöl och den finaste skeden :o sjukt gullig! Men ska kolla på
andra avenyn nu med min älskade kille! Byebye! :) <3
#1 - - M A T I L D A ♥:

Hoppas du haft en bra dag ! :D

#2 - - modella:

Hej tjejen!

Jag har gjort ett väldigt personligt inlägg på min blogg och det skulle vara grymt om du kunde slänga in era tips/råd, respons eller berätta om något tufft du handskas med eller har gjort. Annars så kan du bara kommentera och säga hej! Självklart så kommer din länkning med i bloggen när du ställer din/dina frågor eller ger ut din story.

http://modella.blogg.se/2013/february/aven-om-de-kraver-misstag-ibland.html

Det skulle vara guldvärt, kram!!

#3 - - PING LOWHNGERN:

Oh va gulligt C: hur träffades Du och Oskar då? C:

#4 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

så fin du är& vad gulligt av honom!

- hon fyller 2, om någon månad! :')

#5 - - Pebbles:

Hej!
Kolla gärna in på min blogg har precis börjat med ett projekt som alla kan vara med på för alla vill väl bli snygga in för sommaren??

kram så länge

#6 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

- absolut! :)

#7 - - Anonym:

fin bild på dig <3

#8 - - Mia:

Har velat bli det ända sedan högstadiet :D

#9 - - ♥ saga- awesomeness:

Hej, jag har bestämt mig för att jag ska köpa ännu en ögonskugge palett, men vet inte vilken jag ska välja! :3
På min blogg har jag därför tagit ut två paletter jag gärna skulle vilja ha, och vill höra vad ni har att säga!
Ska jag köpa en, eller kanske båda? :3
Kika in på bloggen! http://sagathequeen.blogg.se/2013/march/paletter.html

XOXO SAGA ^^

#10 - - M A T I L D A ♥:

Ha en bra dag ! :D

#11 - - MADDISENJ:

gott det där såg ut

#12 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

- Varsågod ;)

#13 - - ♫♪ sandra T:

gott!

#14 - - felicia:

sv:hih, allt bra?:)

#15 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

- jadå allt är bra! själv? :)

#16 - - M A T I L D A ♥:

Händer ikväll? :D
KRAM

#17 - - felicia:

sv: det är bra:)

#18 - - assala:

Fina bilder!:)
kika på min blogg med & kolla in bloppisen gärna!:)

#19 - - PING LOWHNGERN:

Jusde oh gud är man seg så är man ._.''
Men hihi gulligt!^^<3

#20 - - S I L V E R S T J E R N A:

åh gott!

#21 - - sussi:

ser riktigt smaskiga ut =)

#22 - - Emelie:

Bra de :)

#23 - - Mia:

Jajemän :) Vad händer ikväll?

#24 - - Mia:

okej :) Själv ska jag bara ta det lugnt och se Skilda världar :)