29 December - Söndag♥

 
 
Hello there, idag får Willix äran att få det stora inläggsbilden ämnat för just henne!
Idag blir min alldeles söta, rara Amanda 17 år! Grattis, min bästaste Amanda (: ♥
Annars idag har dagen på ett sätt varit seg, på ett sätt tråkig för nog både mig och
min älskade Niclas. Vi vaknade runt 11.00 kanske och åt nudlar, sen har vi tekniskt
sätt bara legat och degat i mitt rum i stort sätt hela dagen. Kollade på ett the vampire
diaries avsnitt och sedan läste jag ondskan för honom. Sen tog det kanske någon
timme för mig att kunna städa både mitt rum och toaletten på övervåningen. Sen
så har vi bara degat hemma inför the vampire diaries igen. Haha, rolig dag idag
va? Nej jag kände inte det precis.. Men aja, det var den dagen idag då. Nu ska vi
hitta på något tillsammans, så får vi gå och sussa så hörs vi av imorn! Godnatt ♥
Puss ♥
#1 - - Emelie:

sv: Jamen verkligen, man är tacksam om man har någon att snacka med när man inte kan sova haha :(

#2 - - - Caroline:

sv; hehe jaa :D

#3 - - Anonym:

sv: förstår det :D <3

#4 - - J:

sv.
ni såg ju filmen the shining:P

#5 - - FlizanLizan:

sv: härligt att höra :D

#6 - - FlizanLizan:

sv: några planer idag? :D

#7 - - Emelie:

Har du några planer för morgondagen, då de slår om till nytt år haha?;)