28 December - Lördag♥

 
 
 
Hello there, nu är man hemma i sin nybäddade säng tillsammans med världens mest 
underbaraste kille man kan tänka sig. Helt sjukt underbart! Inatt fick jag och Niclas
sova på soffan, för Marcus och Emelie kom ner till Örebro igår kväll. Så vi har inte fått
sovit speciellt mycket inatt, så vi båda är rätt trötta. Men annars har inget speciellt
skett idag. Jag har tagit hand om min älskade brorsdotter som kom hem till oss i Örebro
igår kväll också, sen så har jag bara varit hemma i Örebro och umgåtts med släkten.
Läst ur min Melissa Marr bok och sedan Ondskan. Åkte hem sent och nu är vi hemma.
Igår köpte vi den vita uggle muggen, som vi drack kaffe ur ikväll. as gott och trevligt1
Nu blir det nästa jakt på att köpa den blåa, hoppas att den finns kvar när vi åker tillbaka
till lagerhause. Godnatt på er alla, hörs av imorn! Många pussar och kramar ♥
 
#1 - - Linda:

fina koppar

#2 - - Linda:

jätte söta:D

#3 - - Emelie:

sv: Haha! Alla gör ;)
Tack så mycket, vad glad jag blir! :D

#4 - - Emelie:

sv: Haha! Alla gör ;)
Tack så mycket, vad glad jag blir! :D

#5 - - Emelie:

sv: Absolut :) Förresten, riktigt söta muggar! Tänkte inte på det förut ;) Kan du inte heller sova? :(

#6 - - Anonym:

söta!

#7 - - FlizanLizan:

sv: jora allt e bra sj? :)

#8 - - Emelie:

sv: Jag med! De är så vackra :) Skönt att ha någon med sig, jag satt där med min dator typ haha ;)

#9 - - Emelie:

sv: Jag med! De är så vackra :) Skönt att ha någon med sig, jag satt där med min dator typ haha ;)

#10 - - Emelie:

SV: ÅH ja visst är dem fina, kommer upp en bild som jag har tagit också på kjolen snart här på bloggen framöver! håll utkik!=)

#11 - - linda:

haha men det e fint så:D

#12 - - Hanna:

Jasså låter inte kul att vara pisst :( de är bra med mig lite trött men de går över :D

#13 - - J:

sv:
åh, den är bra! vad tyckte du?

#14 - - Tess:

Så himla söta koppar! :) Kram