Äntligen i Örebro♥

 
 
Godermorgon, eller goddag på er alla! ♥
 
Idag åkte jag till Örebro , så jävla skönt. Bara lite dålig stil av min mammas släkt
att inte fler än två av mina morbröder kunde komma och min moster och min familj.
Dålig stil! Morfar fyller 73 år idag, en gång per år, då kan man fan komma ner hit!
Men så är det inte. Och jag som behövde komma bort lite från Stockholm nu, fick
göra det! Thank you :') så nu ska jag chilla idag och lite imorn här hemma med min
älskade mormor och morfar! Awesome :D saknat dem som fan ska jag säga er!
Grattis min älskade morfar ! ♥
#1 - - felicia "efji" Johansson:

sv: står i mitt inlägg ;)
ska på selena gomez.

#2 - - felicia "efji" Johansson:

sv: haha, ja iof ;) men ska väl fixa mig lite och vara hemma bara innan jag ska möta min syster i stan för att äta.

du ska fira din morfar antar jag :D

#3 - - justins girlfriend ♥:

Okej va kul, alltid roligt att komma bort från skiten här hemma. Idag ska jag inte mer en knarka Alvedon och snyta mig, haha!

#4 - - tovenorin:

Himla förkyld :(

Fin tröja du har !

#5 - - felicia "efji" Johansson:

sv: min syster är 26 :)

#6 - - lindal:

fint

#7 - - Anonym:

snyggt <3

#8 - - Emma:

Vilken snygg skjorta, jätte fin! :)