Valborg - majbrasan i en aprildag! <3

JApp! Valborg idag då, härligt värre! Förra året firades det med att vara
med min faster och mina kusiner och min ingifta farbro och min familj.
Menmen, tråkig skoldag först men sen åker jag och möter min Mandiie
som sover över hos mig och sen så ska jag vara med min underbaraste
kille via telefonen ! Underbart!! :* love it! Blev nyss slagen av Amanda! Aj!
Pussar <3
#1 - - felicia:

svar: ja :)
är allt bra med dig nu?

#2 - - J:

sv:
va bra :)

#3 - - Felicia:

Svar: aw :)! Jo, jag mår bra. Är hos min pojkvän så slipper ju sakna honom alla fall :).

#4 - - F E L I C I A:

sv: nej jag gillade inte lokan ;)
ha en bra kväll! :)

#5 - - Cajsa:

Det är fan inte okej alltså! :O

#6 - - anna:

åh najs ne ja gör inte så mycke

#7 - - anna:

okej ne ja gör inte så mycket

#8 - - Sofie :

Hoppas du haft en bra kväll! :)