30 April - Tisdag ♥

 
Hejsan! ♥
 
Jag vet, jag vet, jag ska lägga in bilderna på mig och Oskar (fast det inte blev några sådana)
men det blir väll en dag i veckan eller så. Men aja, idag är det valborg som sagt! Firas med
min underbara bästis :D först skolan. Då hade våra studenter prövning med sina mössor som
vi alla skulle kolla på. Slutade typ en halvtimme/timme innan vi skulle sluta och då åkte jag
hem och pratade med min underbara pojkvän innan min bästavän kom hem till mig. Då var
det självklart as regningt! As nice haha med en blöt bästis kram xD nice! Nääe, men sen dess
har vi bara varit hemma. Handlat inför ikväll : chips, godis, grädde, obo'y, läsk och havrebollar.
Sen har vi kollat på mitt liv som en hund och gått ner till majbrasan med min bror och hans två
kompisar. Härligt värre! Det var fan skit kul :D träffade delvis på min kompis Liina :D hon var
där med sina kompisar, som verkligen inte gillar mig. Haha jag gick dit och bara stod där. Hon
vart INTE glad! Men hon vägrade kolla på mig. Lite, inte mycket. Menmen :) det har varit min
dag. Nu ska vi göra obo'y med grädde (sprutgrädde) och äta gottis och kolla på filmer! Puss ♥
 
Gamers! 
Snodde en ballong från alla studenterna i skolan! ♥

#1 - - felcia:

svar: ja men absolut ;)

#2 - - felicia:

svar: haha, vad härligt :)!

#3 - - J:

sv;
nice =)

#4 - - F E L I C I A:

så tråkigt :/
Hahaha, det är så gulligt med gamers ;)